ارزانترین قیمت دستگاه بلوک‌زن هیدرولیک

ارزان ترین قیمت دستگاه بلوک‌زن با کیفیت را در مجموعه صنعت تولید بلوک می‌توانید شاهد باشید. دستگاه بلوک زن هیدرولیک از جمله ماشین آلات کاربردی در زمینه تولید بلوک است. همچنین عمل بلوک زنی را به نحو احسن و با کیفیت بیشتری نسبت به سایر دستگاه های مشابه انجام می‌دهد. از این رو در صنعت تولید بلوک به عنوان بهترین وسیله شناخته می‌شود.

 

 

ارزانترین قیمت دستگاه بلوک‌زن هیدرولیک

مشخصات بهترین دستگاه بلوک زن هیدرولیک

دستگاه های بلوک زن مختلفی امروزه وجود دارد که سیستم آن ها با هم فرق دارد. در میان آن ها تنها بلوک زن های هیدرولیک، بلوک زنی را با بهترین کیفیت انجام می‌دهند. این وسیله از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار می‌باشد. همچنین ویژگی های منحصر به فردی دارد. در این جا به بیان آن ها پرداخته می‌شود:

 

  1. این دستگاه یک وسیله نسبتا بزرگ با ابعادی در حدود ۲ * ۱/۵ * ۲ متر می‌باشد.
  2. تمامی قطعات آن از آلیاژ آهن ساخته شده‌است.
  3. وزنی در حدود ۱۴۰۰ کیلو گرم دارد.
  4. هر گونه بلوک دیواری و یا سقفی را تولید می کند.
  5. دارای قابلیت حرکت می‌باشد. و جابجایی آن راحت است.
  6. قالب هایی که بر روی آن نصب هستند قابل تعویض می‌باشند. همچنین هر سایز از بلوک را با استفاده از آن می‌توان ساخت.
  7. این وسیله به صورت هیدرولیک کار می‌کند. درنتیجه مجهز به الکتروموتور و گیربکس می‌باشد.
  8. دارای ظرفیت تولید بالا و در حدود بیش از ۳۰۰۰ بلوک می‌باشند.

 

 

و… بنابراین در تمامی مواردی که نیاز به بلوک می‌باشد، از این وسیله می توان استفاده نمود. ازاین رو بهترین بلوک ها را در حداقل زمان ممکن تولید می‌کند.

مشخصات بهترین دستگاه بلوک زن هیدرولیک

شرکت تولید و قیمت دستگاه بلوک‌زن هیدرولیک

در شرکت دستگاه بلوک زن هیدرولیک تولید دستگاه بلوک زن به صورت تخصصی انجام می‌پذیرد. ازاین رو بهترین مدل های این وسیله تولید می‌گردد. همچنین بهترین تکنولوژی ها را در خود دارند. بنابراین سرعت عمل بالایی داشته و کیفیت کار آن ها بسیار عالی می‌باشد.

 

این دستگاه ها دارای قدرت کاری خوبی می‌باشند. ازاین رو تولید بلوک را با حداقل نیاز به نیرو های انسانی به انجام می‌رسانند. بنابراین حائز اهمیت می‌باشند. ازاین رو اغلب استفاده های آن ها در پروژه های بزرگ ساختمانی می‌باشد. بنابراین نیاز زیادی به بلوک های با کیفیت می‌باشد.

 

تولید این وسایل در کارخانجات مربوطه با استفاده از قطعات مخصوص و تحت نظر افراد متخصص انجام می‌گیرد.  در حال حاضر برند های معتبری در این زمینه فعالیت دارند.  شما مشتری عزیز ارزان ترین قیمت دستگاه بلوک‌زن با کیفیت را در مجموعه صنعت تولید بلوک می‌توانید شاهد باشید.

 

 

شرکت تولید و قیمت دستگاه بلوک‌زن هیدرولیک