قیمت انواع دستگاه بلوک زن اتوماتیک

قیمت انواع دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک، امروزه با افزایش ساختمان سازی و نیاز افراد افزایش پیدا کرده است. دستگاه بلوک زن یکی از محصولات پرکاربرد و بسیار مفید در فعالیت های مختلف به شمار می‌رود. به گونه ای که امروزه پخش این دستگاه در سراسر کشور انجام می پذیرد.

قیمت انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

همه چیز در مورد  این دستگاه ساختمانی

در کشور ایران در زمینه توزیع انواع دستگاه بلوک‌زنی اتوماتیک به فعالیت مشغول هستند که در این مراکز انواع مختلف دستگاه بلوک زن از نظر برند و مارک، طرح و مدل، کیفیت و نوع کاربرد وقابلیت… به روش های مختلف در تمامی بازارهای خرید و فروش توزیع می شوند. به چند نکته از ویژگی های این محصول توجه نماید:

۱_در دستگاه بلوک زنی برقی حرکت دستگاه بلوک زن توسط برق نیروی الکتروموتور انجام می شود.

۲_میزان برق مصرفی در دستگاه بلوک زنی برقی متفاوت است و با میزان دستگاه به میزان تولید، و میزان برق مصرفی و… تعیین می کند.

۳_دستگاه بلوک زن برقی در یک دوره ی زمانی حدود سیصد تا چهارصد ثانیه ای چهاربلوک تولید می کند.

۴_ هزینه ی هر کیلو وات برق برای مصرف در ساعات مختلف روز متفاوت است (کشاورزی، صنعتی و خانگی) که در اکثر اوقات برای محاسبه برق صنعتی مورد استفاده است.

۵_دستگاه بلوک زنی برقی به علت کاربرد فراوان در تولید بلوک سقفی با نام بلوک زنی سقفی شناخته می شود.

۶_اگر در یک فضای نسبتا کوچک (۴۰۰-۵۰۰ متری) کار بلوک زنی را شروع کنیم با استفاده از برق تک فاز می توانیم بلوک تولید نمایم.  حدود تولیدی آن در روز ۱۲۰۰ عدد بلوک است.

همه چیز در مورد  این دستگاه ساختمانی

توزیع مستقیم دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

از جمله دستگاه هایی که از بازارهای داخلی به کشورهای خارجی صادر می شود به صورت چند کاره و اتوماتیک است. زیرا دستگاه های بلوک زنی اتوماتیک تولید بیشتری دارند. اخیرا صادرات دستگاه های بلوک زن چند کاره به کشورهای خارجی افزایش یافته است. از این رو مورد استقبال مشتری های خارجی قرار گرفته است.

همچنین سفارشات در این زمینه بیشتر شده است. این به نفع شرکت های داخلی تولید کنندگان دستگاه بلوک زنی می باشد. انواع دستگاه بلوک زن عبارتند از دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک، دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک تخم گذار، دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک و دستگاه بلوک زن دستی.

هرچه حجم تولید یک دستگاه مسدود کننده در یک زمان معین بیشتر باشد قیمت آن نیز بالا می رود. در برخی موارد ممکن است دستگاه دارای خصوصیات مثبت و منفی برند باشد. این ممکن است باعث اختلاف در قیمت با سایر نمونه های مشابه شود. نکته ای که باید به آن توجه کرد زیاد ارزان بودن محصول هاکی از بی کیفیت بودن محصول است.

توزیع مستقیم دستگاه بلوک زنی اتوماتیک