توزیع انواع دستگاه بلوک زنی پنج تایی

این مجموعه یکی از مراکز توزیع انواع دستگاه بلوک زنی پنج تایی بوده و انواع آن ها را با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می کند. امروز بلوک های بتنی به عنوان جایگزینی برای آجر می باشد. به طور گسترده و چشمگیر از آن استفاده می شود. به دلیل مزایایی که دارند، استفاده از آنها روز به روز در حال افزایش است. همین امر لزوم استفاده از دستگاه بلوک زن را نشان می دهد.

توزیع انواع دستگاه بلوک زنی پنج تایی

همه چیز در مورد دستگاه برقی

بلوک های بتنی امروزه در پی ریزی دیوارها، دیوارهای حفره دار، دیوارهای یک دست و … مورد استفاده قرار می گیرند. بلوک های بتنی مزیت های زیادی از جمله استقامت بالا،عایق بندی و کم کردن صدا دارند. بلوک های بتنی انواع مختلفی داشته و با توجه به ویژگی های خود کاربردهای مختلف نیز دارند. از جمله انواع بلوک می توان به بلوکی متراکم، بلوک متراکم سبک و بلوک اسفنجی اشاره کرد.

به دلیل افزایش استفاده از این بلوک ها، تولید و عرضه آنها نیز افزایش پیدا کرده است. تولید بلوک ها هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی امکان پذیر است. استفاده از دستگاه بلوک زنی کاری ساده تر بوده و راندمان تولید بلوک با این دستگاه ها بسیار بیشتر می باشد.

دستگاه های بلوک زن قالب های مختلفی برای تولید انواع بلوک با ضخامت و اندازه مختلف دارند. این دستگاه ها یا به صورت برقی و یا دستی و اتوماتیک وجود دارند. دستگاه بلوک زنی برقی یکی از بهترین انواع دستگاه بلوک زنی هستند. به صورت چهار قالبه، پنج قالبه و شش قالبه موجود می باشند. این دستگاه به صورت دستی و اتومات کار می کنند.

توان دستگاه بلوک زن برقی به مصرف برق آن که تک فاز باشد یا سه فاز متغیر است. همچنین می تواند از ۱.۵ تا ۳ اسب بخار توان داشته باشد. با استفاده از دستگاه های بلوک زنی برقی می توان در هر شیفت کاری، ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ بلوک تولید کرد. اندازه قالب های دستگاه بلوک زن برقی معمولا ۲۰*۴۰، ۱۵*۴۰ و ۱۰*۴۰ می باشد.

همه چیز در مورد دستگاه برقی

مراکز خرید دستگاه بلوک زنی پنج تایی

بلوک های بتنی وزن سبکی داشته و استفاده از آنها آسان است. قیمت به نسبت ارزانی نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارند. از این جهت استفاده از این بلوک ها روز به روز در حال افزایش می باشد.

این مجموعه از مراکز عرضه و خرید دستگاه بلوک زنی پنج تایی می باشد. این دستگاه ها را با کیفیت عالی و درجه یک و قیمت مناسب، با توجه به کیفیت آن به خریداران و مشتریان عزیز خود عرضه می کند.

مراکز خرید دستگاه بلوک زنی پنج تایی