بازار خرید بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی

بازار خرید بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی امروزه توسط معماران و همچنین توسط افرادی که ساخت و ساز زیادی دارند رونق پیدا کرده است. این افراد به گونه های مختلف این محصول را با قیمت ارزان تهیه می‌کنند.
بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی انواع مختلفی دارد. برای جا به جایی و حمل بار در ساختمانها با ارتفاعات مختلف استفاده می‌شود. تمامی قطعات آن الکترونیکی و پیشرفته است. و امنیت کامل برای استفاده کنندگان ایجاد می کند.

 

 

بازار خرید بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی

مشخصات مهم بالابر ساختمانی

انواع بالابر ساختمانی دارای مشخصات ویژه هستند. اولین مشخصه این محصولات معمولاً این است که دارای موتورهای پر توان و پر قدرت هستند. این دستگاه ها می‌توانند بار با وزن ۵۰۰ کیلو را به راحتی به ارتفاعات مختلف جا به جا کنند.
که این بار بسته به نوع آن مانند آجر و یا سیمان می تواند درون باگت های مخصوص که به همراه این بالابر به فروش می‌رسد قرار گرفته و برای جابجایی استفاده شود.

مشخصه دوم بالابر ساختمانی:
معمولاً موتور پر قدرت این این محصول در عین قدرت زیاد دارای مصرف انرژی و برق بسیار پایین و اندک است. یعنی به این صورت ساخته شده که چنانچه به صورت مکرر یا مداوم استفاده شود باعث افزایش مصرف برق و افزایش هزینه‌های مصرفی نمی شود. این کالا جایگزین خوبی به جای استفاده از نیروی انسانی شده است.

از دیگر مشخصه های اصلی این محصول می توانیم به این مورد اشاره کنیم که این نمونه بالابر دارای جک های مخصوص است. یعنی می‌توانیم در محیط استفاده با استفاده از این دستگاه و همچنین پیچ و مهره هایی که به همراه آن به فروش می رسد.
بالابر را به خوبی در محیط های خاکی و همچنین محیط های سیمانی کرده و آن را محکم نماییم. تا حین حمل بار و جابجایی دچار لغزش یا افزایش خطر برای استفاده‌کنندگان نشود.

معمولاً این دستگاه دارای یک قسمت تولیدکننده باد مانند فن است. این فن مانع از سوختن یا آسیب دیدن موتور بالابر حین انجام کار می شود. به همین جهت مورد پیشنهادی بسیار خوبی توسط مهندسان و ساختمان سازان برای ساخت و ساز در ارتفاع زیاد است.

 

مشخصات مهم بالابر ساختمانی 

قیمت عمده بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی

قیمت فروش بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی معمولاً بسته به نوع آن متفاوت می باشد. چراکه این دستگاه نمونه های گوناگون با ابعاد مختلف و همچنین قدرت موتور فراوان دارد.  هر کدام قیمت مختص خود را دارند.
اما به طور کلی این محصول در فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه‌های مجاز با گارانتی کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسد . افراد می‌توانند به فروشگاه‌ ها جهت خرید مراجعه کنند.

 

 

قیمت عمده بالابر ساختمانی 500 کیلویی