سفارش بلوک‌زنی بتنی نیمه اتومات

سفارش بلوک‌زنی بتنی نیمه اتومات به صورت اینترنتی ممکن است و در این صورت خریداران می توانند هزینه کمی پرداخت و به تهیه آن اقدام نمایند. در ادامه می توان اطلاعات بیشتری از خصوصیات و ویژگی های این محصول به دست آورد. این کالا همواره به صورت عمده به فروش می‌رسد و مشتریان با قیمت اندک می‌توانند آن را سفارش دهند.

سفارش  بلوک‌زنی بتنی نیمه اتومات

مشخصات کلی این دستگاه

از کاربردی ترین دستگاه های صنعتی می‌توان بلوک زن بتنی را نام برد. انواع بسیار گوناگونی دارد و به صورت اتومات یا نیمه اتومات کار می‌نماید. جهت شناخت بیشتر در زیر مشخصات کلی بلوک زن بتنی نیمه اتومات آورده شده است.

  • دارای برق قابل تغییر است.
  • به دو صورت دستی و برقی راه اندازی می‌شود.
  • مجهز به لاستیک ضربه گیر است.
  • دارای چرخ های چدنی می‌باشد.

این دستگاه به صورتی تولید شده که قالب آن تغییر می‌نماید. با توجه به سفارش مصرف‌ کننده می توان اندازه قالب را تغییر داده و به تولید بلوک در سایزهای گوناگون پرداخت. دستگاه نیمه اتومات نیاز به نیروی کار را بسیار کاهش می‌دهد و توسط اپراتور هدایت می‌شود.

این دستگاه می‌تواند در طول روز بیش از ۵۰۰ بلوک را تولید نماید. برخی از مدل های جدید آن مجهز به تابلو برق می‌باشند که می توان در فازهای مختلف از آن استفاده نمود و دو عدد موتور الکتریکی دارد.

مشخصات کلی این دستگاه

فروش بهترین بلوک‌زنی بتنی نیمه اتومات

فروش بلوک زن بتنی نیمه اتومات با تناژ بالا از سوی مشتریان و خریداران در سراسر کشور انجام می‌شود. این شرکت بهترین کالای ایرانی و خارجی را جهت مصرف به مشتریان عزیز عرضه می‌نماید. این کالا از کیفیت های بسیار بالایی برخوردار می‌باشد که قیمت های بسیار مناسبی برای آنها قرار داده شده است. همچنین شما می‌توانید جهت تهیه این کالا به صورت اینترنتی و غیرحضوری سفارش خود را به ثبت برسانید.

در ادامه شماره هایی دیده می‌شود که می‌توان با استفاده از آنها این محصول را سفارش داد. کارشناسان فروش همه روزه در مرکز در حال فعالیت می‌باشند و آماده خدمت رسانی و ارائه محصول به مشتریان می‌باشند. این کالا بسته بندی های بسیار گوناگون دارد و می توان بسته به سلیقه و درآمد به تهیه آن پرداخت.

سفارشات عمده نیز پذیرفته می‌شود و می‌توان بهترین بلوک زن را به صورت عمده تهیه نمود. جهت جلب رضایت مشتریان این کالا از بین برترین برندها انتخاب شده است که بسیار مطرح  و دارای سابقه بالایی جهت تولید این کالا می‌باشند. برندهای ایرانی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و فروش بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

فروش بهترین بلوک‌زن بتنی نیمه اتومات