تولید سفارشی بلوک زن تخم گذار اتوماتیک هیدرولیکی

بلوک‌زن تخم گذار اتوماتیک برای تولید انواع بلوک های دیواری و سقفی می باشد. همچنین دارای کیفیت و عملکرد بسیار خوبی می باشند. امروزه افراد بسیار زیادی با آن به شغل و در آمد رسیده اند، تولید سفارشی در ایران نیز انجام می گیرد. با توجه به نوع درخواست تهیه و تولید می شوند که با توجه به تعداد تخمک گذار، نوع قالب و اندازه انجام می گیرد. بنابراین توسط مشتریان داخلی و خارجی این سفارشات ثبت شده و به تولید می رسند‌.

 

تولید سفارشی بلوک زن تخم گذار اتوماتیک هیدرولیکی

نحوه مکانیسم این محصول

دستگاه بلوک زن تخم گذار اتوماتیک نیز برای تولید انواع بلوک های ساختمانی به کار می رود که از کیفیت و جنس درجه یکی می باشند. نحوه مکانیسم بلوک زن به این صورت می باشد که این دستگاه نیاز به یک شخص ماهر دارد تا در پشت دستگاه بنشیند و آن را توسط دکمه های موجود کنترل کند و به حرکت در آورد.

همچنین به یک وسیله دیگر نیاز دارد تا ملات سیمان و ماسه مخلوط شده را هرچند وقت یکبار به درون مخزن این دستگاه بریزد تا با آن مواد اولیه شروع به تولید کند. سپس با اتمام مواد دوباره مخزن با دستگاه پر شود.

بعد که مواد وارد مخزن شد با فشار دکمه ها توسط شخص بلوک ها با قالب معین شده روی زمین گذاشته می‌شود. بنابراین دوباره با یک حرکت کوچک روبه جلو یک ردیف دیگر بلوک به زمین گذاشته می‌شود. این مراحل در طول روز بارها و بارها انجام می شود. تعداد بسیار زیادی بلوک تولید می شود. بدین رو منتظر خشک شدن آن ها می مانند.

بلوک های تولید شده بسبار محکم می باشند. همچنین همه آن ها سالم و مناسب برای استفاده می باشند. چون که اتوماتیک درست شده اند همه یک اندازه و یک وزن می باشند. بنابراین با تعداد مشخصی در هر ردیف تولید می شوند.

 

نحوه مکانیسم بلوک زن تخم گذار اتوماتیک

تولید بلوک زن تخم گذار اتوماتیک هیدرولیک سفارشی

تولید بلوک‌زن تخم گذار اتوماتیک هیدرولیک سفارشی بسیار پر رونق است. بنابراین در انواع و اقسام طرح و رنگ های مختلف انجام می شود. در بسیاری از نقاط ایران مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از تولیدات آن ها نهایت استفاده را به کار می گیرند.

سفارش این محصول در تعداد زیاد و حجم بالایی انجام می شود. با توجه به هیدرولیک بودن و اتوماتیک بودن می توان کار ها را سریع تر انجام داد. محصولات تولید شده در روز به صورت فراوانی در دسترس داشت و حتی با آن به سود و درآمد بیشتری رسید. مراحل انجام کار کاملاً اتوماتیکی می باشد و فقط در زمان شروع و پایان کار نیاز به دخالت دارد.

 

تولید بلوک زن تخم گذار اتوماتیک هیدرولیک سفارشی