عرضه دستگاه بلوک‌زن تخم گذار متحرک

دستگاه بلوک‌زن تخم گذار متحرک، توسط مجموعه گستران صنعت به بازار عرضه و توسط افرادی که کارگاه تولید قطعات بتنی دارند، خریداری می‌شود. اگر شما نیز به دنبال دستگاه های بلوک زن متحرک اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستید، با مشاوران ما تماس بگیرید. مجموعه ما بهترین دستگاه های بلوک زن را تولید می کند و شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.

عرضه دستگاه بلوک‌زن تخم گذار متحرک

همه چیز درباره انواع این دستگاه

دستگاه های بلوک زنی کاربردهای فراوانی در تولید انواع بلوک دارند. به طور کلی، دو نوع دستگاه بلوک زن وجود دارد. بلوک زن ثابت و بلوک زن تخمگذار. با استفاده از این بلوک زن ها، بلوک های مختلفی برای دیوار، سقف یا بلوک های تیغه ای تولید می شوند. علاوه بر این هر دستگاه دارای قابلیت تولید چند نوع بلوک است. در ادامه درباره انواع دستگاه بلوک زن بیشتر توضیح می دهیم.

دستگاه بلوک زن ثابت: مکان خاصی برای این نوع دستگاه در نظر گرفته می شود. سپس آن را به صورت ثابت در آنجا نصب می کنند. دستگاه بلوک زن ثابت همان دستگاه بلوک زنی اتومات است که قابلیت جابجایی ندارد. پس از تولید بلوک با استفاده از این دستگاه، نیاز به جابجایی آنها به محل مناسب است تا خشک شوند. از این دستگاه برای تولید کفپوش و انواع مختلف بلوک بتنی استفاده می شود.

دستگاه بلوک زن تخم گذار یا متحرک: دسته دوم، شباهت بسیاری به تخم گذاران دارند. زیرا پس از تولید بلوک امکان جابجایی دستگاه وجود دارد. علاوه بر این چون در مکان خاصی ثابت نیست و به جای دیگر منتقل می شود به آن متحرک نیز می گویند. بلوک زن متحرک قابلیت تولید کفپوش ندارد.

دستگاه های بلوک زن متحرک در سه نوع متفاوت به بازار عرضه می شوند که شامل دستگاه بلوک زنی دستی، خودرویی و نیمه اتوماتیک است. نوع دستی به عنوان ساده ترین دستگاه شناخته می شود که سرعت و عملکرد پایین تری نسبت به انواع دیگر دارد.

همه چیز درباره انواع این دستگاه

خرید دستگاه بلوک‌زن تخم گذار متحرک اتومات

برای خرید دستگاه بلوک زنی تخم گذار یا اتومات، به فروشگاه های متعددی می توانید مراجعه کنید. اما پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه گستران صنعت است. این مجموعه، پیگیری پس از فروش داشته و پاسخگوی سوالات شما است.

از مهمترین محصولاتی که توسط شرکت ما به فروش می رسد، می توان به دستگاه بلوک زن تخمگذار ۶ تایی نیمه اتوماتیک و بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک اشاره کرد. از این دستگاه ها برای تولید بلوک های دیواری و سقفی استفاده می شود. همچنین دستگاه های معرفی شده، مجهز به سیستم ویبره ای هستند. برای خرید تنها کافیست سفارش خود را در سایت ما ثبت کرده و منتظر دریافت دستگاه بلوک زن خود باشید.

خرید دستگاه بلوک‌زن تخم گذار متحرک اتومات