صادرات کلی بلوک بتنی توخالی

صادرات کلی بلوک بتنی توخالی، به دلیل داشتن معادن سیمان،این بلوک‌ها بیش از نیاز داخل کشور تولید شده و شاهد صادرات آن به دیگر کشورها هستیم. یکی از پرکاربردترین مصالحی که برای ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد بلوک بتنی سبک می باشد. این دستگاه در حجم انبوهی تولید و به بازار ارائه می ‌شود.

صادرات کلی بلوک بتنی توخالی

نکات مهم در انتخاب بلوک  سبک

بلوک جزو مصالحی است که از آن به عنوان یک پرکننده استفاده می شود. همچنین هیچ گونه تاثیری بر مقاومت ساختمان نمی گذارد. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بلوک بتنی توخالی می بایست دارای مقاومت کافی برای تحمل ضربه های ناشی از حمل و نقل و بتن ریزی باشند. همچنین در صورتی که مقاومت آنها پایین باشد. در این مراحل شکسته می شوند و آن بلوک مناسب و درجه یک نیست.

به طور کلی بلوک بتنی تو خالی دارای وزن تقریبی ۷ کیلوگرم است. همچنین از گذشته تاکنون از آن به عنوان یک پرکننده استفاده می شده است. از جمله موارد مصرف بلوک می توان به استفاده از آن برای پر کردن فضای خالی بین تیرچه ها اشاره کرد. از آن جایی که بلوک تو خالی می باشد، وزن آن مناسب و قابل حمل است. چنانچه قصد خرید بلوک را دارید بهتر است یکسری نکات را مد نظر قرار دهید. بنابراین سپس اقدام به خرید بلوک کنید.

در حین خرید بلوک بتنی توخالی دقت کنید. ترکیب مواد تشکیل دهنده این محصول به نحوی باشد. بنابراین چنانچه با بتن ترکیب شود هیچگونه اثر شیمیایی به وجود نیاورد. علاوه بر این وزن استاندارد بلوک های بتنی بین ۱۱ تا ۱۷ کیلوگرم می باشد. بنابراین وزن هایی خارج از این اعداد وزن های غیر استاندارد هستند. همچنین در حین خرید می بایست از خرید این نوع بلوک ها جلوگیری به عمل بیاورید.

نکات مهم در انتخاب بلوک  سبک

بازرگانی فروش بلوک بتنی توخالی

وب سایت ما به عنوان بازرگانی فروش بلوک بتنی توخالی با فروش آنلاین این محصول اقدام به توزیع آن در بین مشتریان می کند. لازم به ذکر است که قیمت هایی که ما برای عرضه این بلوک ها به مشتریان در نظر گرفته ایم بسیار مناسب و پایین می باشد. همچنین مشتریانی که از قیمت این محصول آگاهی دارند می توانند با مقایسه قیمت آن با مجموعه ما به این موضوع پی ببرند.

دلیل این امر هم این است که مجموعه ما این کالا را به صورت عرضه مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رساند. همچنین با حذف واسطه ها ، منجر به کاهش چشمگیر قیمت این محصول نسبت به سایر عرضه کنندگان آن می شود. با صادرات بلوک بتنی توخالی ارز بسیار زیادی به کشور وارد می شود. همچنین زمینه برای رونق اقتصادی کشور فراهم می گردد.

بازرگانی فروش بلوک بتنی توخالی