فروش کلی بلوک بتنی سبک

فروش کلی بلوک بتنی سبک به صورت عمده و از راه دور صورت می گیرد. بلوک بتونی سبک در سایزهای مختلف تولید می شود و به بازار عرضه می‌گردد. همچنین فروش عمده آن سبب می شود تا خریداران بزرگ بتوانند برای تامین نیاز خود به صورت یکجا اقدام کنند و البته هزینه کمتری بپردازند.

امروزه برای سهولت بیشتر در فروش و جلب نظر مشتریان در سراسر کشور فروش کلی به صورت اینترنتی هم انجام می شود. در این شیوه فروش مشتری می تواند بدون حضور در محل و در صورت دسترسی به اینترنت برای ثبت سفارش و خرید اقدام کند.

فروش کلی بلوک بتنی سبک

نکاتی در خصوص بلوک بتنی سیمانی

تاریخچه استفاده از بلوک بتنی سیمانی به زمان های قدیم باز می گردد. بلوک سیمانی در واقع ترکیبی از شن و ماسه، آب و مواد افزودنی دیگر مانند کف سازها می باشد. به مرور زمان و با پیشرفت علم با اضافه شدت سیمان قدرت و استحکام این نوع بلوک ها افزایش یافت.
بلوک های بتنی که در حال حاضر تولید می شوند را می توان در سه دسته جداگانه تقسیم بندی کرد.

  • بلوک بتنی اسفنجی
  • بلوک بتنی متراکم
  • بلوک بتنی متراکم از نوع سبک

از نظر وزن باید عنوان کرد که این بلوک های سیمانی سبک در حدود ۷ کیلوگرم و نوع سنگین آن تا حدود ۳۲ کیلوگرم ممکن است وزن داشته باشند. طول بلوک های بتنی سیمانی طبق استانداردهای تعریف شده از ارتفاع آنها کمتر است. در واقع تولید کنندگان محصولی را تولید می کنند که ضخامت آن ۶ برابر کمتر از ارتفاع آن باشد.

این نوع بلوک ها از نظر وزن، سایز و در برخی موارد شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت هایی دارند. بلوک های سیمانی بیشتر از ترکیب پوکه های معدنی و صنعتی ساخته می شوند و به همین دلیل در ساخت و سازهای سنگین از آن استفاده می کنند.

این نوع بلوک ها وزن کمتری نسبت به بلوک های مشابه داشته و وزن آنها پایین تر است. ضمن آنکه قیمت بلوک سیمانی از نوع بتنی آن ارزانتر است.

نکاتی در خصوص بلوک بتنی سیمانی

خرید بدون واسطه بلوک بتنی سبک

خرید بلوک بتنی سبک را می توانید بدون واسطه و از طریق سایت ما انجام دهید. انواع بلوک های بتنی در سایز و شکل های مختلف که توسط تولید کنندگان مختلف عرضه گردیده در سایت موجود می‌باشد. همچنین مشتری می تواند بر اساس نوع کار و نیازی که دارد، خرید خود را انجام دهد.

محصولات مستقیما عرضه می شوند و به همین دلیل قیمت های درج شده مناسبتر از قیمت بازار آزاد می باشد.
از سوی دیگر خرید اینترنتی محدودیت زمانی ندارد. این بدان معناست که مشتری می تواند در طول شبانه روز و هر زمان فرصت کافی در اختیار داشت، خریدش را انجام دهد. به این ترتیب هم در زمان و هم هزینه ها صرفه جویی قابل توجهی خواهد شد.

خرید بدون واسطه بلوک بتنی سبک