صادرات کلی بلوک بتنی طرح دار

بلوک بتنی طرح‌دار یکی از کاربردی ترین انواع محصولات موجود در بازار به ‌‌شمار می رود. از آن در صنایع ساختمان سازی استفاده بسیاری می شود. امروزه صادرات کلی بلوک بتنی طرح دار در بازار توسط تولید کنندگان این محصولات در بیشتر شهر ها انجام می شود. دلیل آن نیز کیفیت بالای این محصولات، کاربردی بودن و قیمت مناسب آنها می باشد.

 

صادرات کلی بلوک بتنی طرح دار

 ویژگی های بلوک بتنی طرح‌دار

روش های تشخیص بلوک بتنی باکیفیت را با شما در میان می گذاریم. تا بتوانید به راحتی بلوکی با کیفیت و مرغوب برای دیوار چینه منازل خود تهیه کنید. با رعایت این نکات می توانید بهترین ها را خریداری کنید.

اولین مورد این است که در هنگام خرید بلوک دقت کنید بلوک باکیفیت لبه های آن صاف و یکدست باشد. چون بلوک نامرغوب لبه زبر و نامنظمی دارد. در روند تهیه بلوک مرغوب از سیمان های دانه درشت استفاده می شود. چرا که سیمان های ماسه‌ ای دانه درشت باعث کیفیت و دوام بسیار زیاد بلوکه می‌ شود اما بلوک های تولید شده از سیمان های ریز، بی کیفیت هستند و خیلی راحت پودر می‌ شود و از بین می‌ رود.

مورد بعدی برای بلوک باکیفیت اینکه در مواد ملات تولید شده بلوک دیواری باید مقداری خاک وجود داشته باشد. از این رو بتوانید یک بلوک مرغوب و با کیفیت را تولید کنید. خاک باعث سفتی و سختی این بلوک های دیواری می شود. در هنگام خرید باید توجه کنید که بلوک با کیفیت وقتی از ارتفاع بیفتد نباید بشکند چرا که نشکستن بلوک در هنگام افتادن آن از ارتفاع یکی از بهترین ویژگی های بلوک با کیفیت و مرغوب می باشد.

 

 ویژگی های بلوک بتنی

خرید مستقیم بلوک بتنی طرح‌دار

همانطور که می دانید امروزه فروشنده بلوک در بیشتر شهر ها در حال فعالیت می باشد. این فروشنده ها محصولات خود را با کیفیتی عالی تولید می‌ کنند.  به صورت عمده در دسترس مشتریان قرار می‌ دهند. آنها برای فروش و عرضه این بلوک دیواری ها از روش های مختلفی استفاده می کنند. یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش ها فروش مستقیم بلوک می باشد.

به همین دلیل آنها اکثرا محصولات خود را از طریق سایت خرید بلوک بتنی به فروش می رسانند. روش خرید بلوک بتنی طرح دار به صورت مستقیم بسیار به صرفه می باشد. روی قیمت این بلوک ها نیز تاثیر شگفت انگیزی می گذارد. برای این منظور خریداران برای خرید بلوک مورد نیاز خود مستقیما به این سایت مراجعه می کنند.

از این رو میتوانند این محصول را به تعداد دلخواه سفارش می دهند. تولید کنندگان این بلوک ها را به صورت عمده به کشور وارد کرده و به فروش می رسانند.

 

خرید مستقیم بلوک بتنی طرح دار