فروش دستگاه بلوک زن اتوماتیک

مراکز فروش دستگاه بلوک زن اتوماتیک این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می‌رساند. خوبی این محصول این است که اتوماتیک بوده و تنها به یک فرد برای نظارت نیاز دارد.

 

فروش دستگاه بلوک زن اتوماتیک

همه چیز درباره دستگاه اتومات محصول

بلوک جزو مصالح مورد نیاز در صنعت ساختمان سازی بوده که حتما باید استفاده شود. برای برخی از افراد سوال بوده چگونه بلوک ها آماده می شود که باید بگوییم توسط دستگاه های مخصوص این عمل تولید می شود. فرایند تولید بلوک ها استفاده شده از ماسه و پوکه پودر شده است.

از این رو توسط این دستگاه بلوک زن اتوماتیک فشرده سازی می کرد و قالب می زنند. این قالب ها شش متری یا شش تایی هستند که البته دارای انواع قالب های دیگر بوده که شما بسته به نوع کاری تهیه می نمایید. این دستگاه پس از روشن دارای قالبی است که ماسه و پوکه ها درون آن ریخته می شود.

پس از فشرده سازی که انجام می شود روی یک سطح مخصوص به این بلوک قرار می دهند تا در هوای آزاد به خوبی خشک شوند. از این رو به عمل آیند. این محصول از ویژگی های بالایی برخوردار است که برایتان بازگو می کنیم تا بدانید چه کارایی های فراوانی دارد:

  • کنترل کردن آن بسیار راحت و آسان است.
  • با استفاده کردن دستگاه بلوک زن اتوماتیک دیگر نیازی به انجام دادن کار های فیزیکی ندارید. تمام کار ها را به طور اتوماتیک انجام شده است. علاوه بر آن نیازی به جا به جایی دستگاه ندارد.
  • قابلیت تعویض قالب ها و حتی تولید بلوک را نیز دارد.
  • با دستگاه بلوک زن می توان در ۸ ساعت به تعداد ۹۰۰ الی ۲۰۰۰ هزار تا بلوک را آماده کند.
  • بلوک زن اتوماتیبک با ویبره ای که دارد سبب می شود بلوک ها محکم شود.
  • باید دقت داشته سمبه رو به پایین تا مواد متراکم شوند.
  • همچنین می تواند برای زیبا سازی فضای حیاط یا حوض ها نیز استفاده کنید که یک ایده جذابی است.

    همه چیز درباره دستگاه بلوک زن

مراکز توزیع دستگاه بلوک زن ۶ تایی

امروزه دستگاه بلوک زنی اصفهان با تولید این محصول عالی و ویژه باعث شده بیشتر افراد که در این زمینه فعالیت دارند برای خرید آن اقدام کنند. نابراین بتوانند بدون دردسر و هیچ دغدغه ای تعداد بسیاری بلوک را آماده کنند.

مراکز فروش بلوک زن اتوماتیک در هر اندازه و ابعاد، بودجه ای که بخواهید موجود دارند. از این رو می توانید بر اساس آن محصول مورد نظر را خریداری نمایید و به کار های خود رونق ببخشید.

همچنین اگر وقت کافی ندارید این امکان وجود دارد به صورت آنلاین طرح و مشخصات دستگاه ها را از سایت فروش آن مشاهده کنید. سپس سفارش دهید تا در هر کجا که می خواهید آن را تحویل بگیرید.

مراکز توزیع دستگاه بلوک زنی 6 تایی