خرید دستگاه بلوک زن بتنی ارزان

دستگاه بلوک زن بتنی ارزان بلوک هایی با قیمت مناسب برای ساخت ساختمان و دیوارها تولید می‌نمایند. برای تهیه این محصول به سایت ما مراجعه نمایید. مواد مورد نیاز برای تولید بلوک های بتنی عبارتند از سنگدانه ها (سنگ های خرد شده، خاکسترهای آتشفشانی، شن، سرباره کف شده ، کلینکر کوره و غیره) ، سیمان و آب می‌باشد.

خرید دستگاه بلوک زن بتنی ارزان

انواع دستگاه بلوک زنی بتنی

برای خرید دستگاه بلوک زنی باید به چند ویژگی برجسته که به شما در انتخاب دستگاه ساخت بلوک مناسب کمک می کند؛ توجه نمایید. دستگاه انتخابی باید نگهدای از آن ساده و راحت باشد. قدرت کمتری مصرف کند. همچنین نباید به پلت فرم آسیب برساند. کاربر پسند باشد، باید بلوک های درجه بالا و با اندازه های مختلف تولید نماید.

در این مقاله می توانید با انواع دستگاه های بلوک زنی آشنا شوید که این موضوع خرید را برای شما آسان می کند: دستگاه بلوک زنی اتوماتیک این دستگاه بلوک ساز یک دستگاه هیدرولیک است. روی چرخ ها کار می‌نماید به طوری که یک بلوک روی زمین می گذارد. به جلو حرکت می کند و با قرار دادن انواع قالب بتن و تنظیم قوچ در دستگاه می توان هر نوع بلوک بتنی تولید نمود.

توضیحاتی درباره ساخت انواع بلوک

دستگاه ساخت بلوک جامد: این دستگاه بلوک جامد بتنی تولید می‌نماید. از نوع تخمگذار است که به صورت هیدرولیک کار می کند که این می تواند با تنظیم انواع مختلف قالب بتنی و تثبیت قوچ در دستگاه بلوک سازی، بلوک‌های با کیفیت ثابت تولید کند.

دستگاه ساخت بلوک توخالی: این دستگاه از نوع هیدرولیک تخمگذار است که بلوک توخالی بتنی تولید می کند، یک بلوک روی کف بتنی گذاشته و برای تخمگذار بعدی ادامه می دهد. با ثابت کردن انواع قالب در دستگاه می توان کیفیت ثابتی را بدست آورد.

دستگاه بلوک بتنی متحرک: برای تولید دستگاه بلوک بتنی متحرک با عملکرد بالا استفاده می شود. این محصول به دلیل تولید انبوه شناخته شده و با فناوری پیشرفته تجهیز شده است. همچنین به طور خودکار از مواد اولیه برای تولید بتن تغذیه می‌نماید. این دستگاه بتن ساز هیدرولیکی است که بلوک را روی زمین قرار می‌دهد و برای ادامه کار به جلو حرکت می‌نماید.

بهترین انواع دستگاه بلوک زنی بتنی

فروش دستگاه بلوک زن بتنی ارزان اتوماتیک

هر مشتری قبل از خرید دستگاه بلوک بتنی باید مواردی را در نظر بگیرد. این موارد در مقاله بالا توضیح داده شده است. می توان گفت قیمت دستگاه های بلوک زنی با توجه به نوع آن که اتوماتیک باشد و یا متحرک و… متفاوت است. امروزه دستگاه های بلوک زنی متقاضیان زیادی دارد. زیرا این دستگاه ها زمان ساخت بلوک را کاهش و تعداد ساخت را بالا برده اند. لطفا سری بزنید به سایت آنلاین ما که مرکز فروش دستگاه بلوک زنی است. با بررسی قیمت دستگاه مد نظرتان با ما تماس بگیرید و مطمئن خرید نمایید.

فروش دستگاه بلوک زنی بتنی اتوماتیک