مرکز توزیع دستگاه بلوک زن نیمه اتومات

دستگاه بلوک زن نیمه اتومات در عرصه صنعت بسیار پرکاربرد می‌باشد. همچنین انواع مختلفی از جمله نوع دستی، اتومات و نیمه اتومات دارد.

این دستگاه با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب در مرکز توزیع این محصول عرضه می شود. همه انواع این کالا کیفیت بالایی دارند و به راحتی قابل استفاده هستند.

مرکز توزیع دستگاه بلوک زن نیمه اتومات

کاربرد دستگاه بلوک‌زنی

سوال این است دستگاه بلوک زنی چه کاربردی دارد؟ا نواع دستگاه بلوک زن در بازار جود دارد ، دستگاه بلوک زن به‌صورت تمام اتوماتیک ، دستگاه بلوک زن به صورت نیمه اتوماتیک به صورت دستی، دستگاه بلوک زن تخم گذار، دستگاه بلوک زن دستی برقی و دستگاه بلوک زن دستی خودکار.

هر کدام از این دستگاه ها کاربرد های نسبتا غیر مشابهی دارد. دستگاه بلوک زن نیمه اتومات همانطور که گفته شد به دو صورت اتوماتیک و دستی کار می کند و این دستگاه به صورت همزمان مورد استفاده قرار می گیرد و برای پایین آوردن ملات از جک استفاده می شود.

دستگاه بلوک زن اتوماتیک یک دستگاه سیار است انواع بلوک های سیمانی را تولید می کند. دستگاه بلوک زن به صورت دستی فقط یک موتور برای ویبراتور دارد و این دستگاه به صورت کاملاً دستی کار کرده است.

دستگاه بلوک زنی خودکار به صورت خودکار می باشد و از این دستگاه بلوک هایی را تولید می کنند که در سازه های استاندارد و غیر استاندارد باشند. دستگاه بلوک زن دستی پنج قالب را دارا می باشد و دارای دو موتور الکتریکی است ، این دستگاه به صورت برق کار میکند و نیاز به نیروی انسانی ندارد.

کاربرد دستگاه بلوک‌زنی

مشخصات فنی دستگاه بلوک‌زن شش تایی

مشخصات فنی دستگاه بلوک زن شش تایی این است که این دستگاه برای تولید انواع بلوک ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه کار را برای خط تولید آسان کرده است، دارای انواع مختلفی می باشد، به صورت اتوماتیک، غیر اتوماتیک، به صورت دستی و برق دار می باشد. دارای تابلو برق می باشد.

می توان از آن به صورت راحت استفاده کرد، کار کردن با آن راحت است. یکی از دستگاه های تولید کننده ی بتنی است که به صورت شش تایی به تولید می رسد. در هر سری به تعداد شش عدد بلوک تولید می شود، بلوک زن اتوماتیک صنعتی هم کاربرد خیلی زیادی دارد.

این بلوک زن ها به علت عمر بالایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین در برابر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم بوده است. در هنگام خراب شدن به راحتی تعمیر می شود.

بلوک زن دستی کاربرد آسان تری در میان بقیه بلوک زن ها دارد. ولی به نیروی کاری بیشتری نیاز دارد. اما بلوک زن اتوماتیک کار ها اتوماتیک انجام می شود و نیروی انسانی زیادی نمی خواهد.

مشخصات فنی دستگاه بلوک‌زن شش تایی

مرکز فروش بلوک زن نیمه اتومات تخم گذار

دستگاه بلوک زن تخم گذار در انواع تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستی و غیره وجود دارد. برای ساخت بلوک به صورت سبک یا پوکه ای و سنگین به صورت استاندارد کاربردی است.

در این دستگاه بلوک زنی میتواند در انواع قالب و تعداد و اندازه بلوک زد. متداول ترین آنها بلوک زن چهار قالبه و پنج قالبه و شش قالب است. از دستگاه بلوک زن برقی می توان بلوک سقفی زده شود.

بازار پخش بلوک زن رونق یافته است مرکز پخش بلوک تخم گذار این دستگاه را کاربردی تولید کرده است.این دستگاه مزیت ها و مشخصات مختلفی را دارا می‌باشد.

از مزیت های آن می توان به چند مورد اشاره کرد. یکی از مزایای آن این است که با دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک میتوان بلوکهای سبک و سنگین را تولید کرد. همچنین این دستگاه کم مصرف می باشد.

این دستگاه مقاومت بسیار بالایی را در برابر ضربه و رطوبت دارا می‌باشد. همچنین می توان گفت دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک دارای عمر طولانی تری نیز می باشد و استفاده از دستگاه بسیار راحت می باشد از دیگر مزایای آن می توان به سرعت بالای آن اشاره کرد.

مرکز فروش بلوک زن نیمه اتومات تخم گذار