عرضه کننده بلوک زن هیدرولیک صنعتی

عرضه کننده بلوک زن هیدرولیک صنعتی با ارائه خدمات با کیفیت و مرغوب سبب کاهش قیمت نهایی این دستگاه برای خریداران و مصرف‌کنندگان میشود. همچنین عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان  این دستگاه باید سعی‌کنند این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر به مشتریان عرضه کنند. همچنین خدمات پس از فروش دستگاه مذکور باید توسط شرکت های تولید کننده به مشتریان ارائه شود. سپس با اطمینان خاطر کامل نسبت به خرید این دستگاه اقدام کنند.

 

عرضه کننده بلوک زن هیدرولیک صنعتی

خصوصیات بلوک زن هیدرولیک صنعتی

آشنایی با برخی از خصوصیات بلوک زن هیدرولیک صنعتی:

  • داشتن امکان نصب و تعویض انواع و اقسام قالب در کوتاه ترین زمان ممکن
  • داشتن سیستم منحصر به فرد برای دور زدن دستگاه به کمک چرخ پنجم
  • امکان تولید قطعات بتنی به شکل ویبره و همچنین ضربه ای است
  • به کمک این دستگاه می توانیم به تولید انواع بلوک دیواری و سقفی و همچنین تیغه ای بپردازیم.
  • داشتن یک الکتروموتور سه فاز با گیربکس برای حرکت مناسب دستگاه
  • و …

در بلوک زن هیدرولیک دو عدد بالابر سینی ملات در اطراف دستگاه قرار دارد. این امکان را ایجاد می‌کند که با چرخش سینی ملات را بالا و پایین بیاورند. همچنین عقب و جلو بردن این سینی حاوی ملات بسیار راحت می‌باشد. این نوع دستگاه در دو مدل ۵ چرخ و ۳ چرخ قابل تولید می‌باشد.که چرخ پنجم و سوم برای دور زدن دستگاه می باشد.

همه تجهیزات استفاده شده در بلوک زن هیدرولیک از مرغوب‌ترین و با کیفیت ترین نوع فلز می باشد. زیرا باید عمر دستگاه افزایش یابد و در زمان کوتاه کیفیت دستگاه افت نکند. دستگاه مذکور سه نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می شود. این امر بر اساس سفارش مشتری می تواند باشد.

 این دستگاه صنعتی دارای یک عدد موتور حرکت با توان ۱ کیلو وات و یک عدد موتور هیدرولیک با توان ۴ کیلو وات است. همچنین دارای یک موتور ویبراتور با توان ۲٫۲ کیلو وات می باشد.

 

خصوصیات بلوک زن هیدرولیک صنعتی

سفارش بلوک زن هیدرولیک صنعتی

 

سفارش بلوک زن هیدرولیک صنعتی به صورت مستقیم از تولیدکنندگان باعث کاهش قیمت آن می گردد. همچنین این امر سبب رونق فروش دستگاه مذکور و استقبال مردم می گردد.

در سال های اخیر تولید کنندگان بلوک زن هیدرولیک صنعتی سعی کرده اند که نیاز مشتریان را بهتر از قبل شناسایی کرده و دستگاهی با امکانات و کیفیت بالاتری تولید کرده و به بازار عرضه کنند.

با توجه به افزایش کیفیت دستگاه مذکور امروزه صادرات این دستگاه به سایر کشورهای دیگر هم امکان پذیر شده است . کشورهای زیادی تقاضای خرید این دستگاه بسیار کارآمد را دارند.

با توجه به تغییرات دائمی قیمت انواع دستگاه بلوک زن در بازار نمی توانیم قیمت دقیقی برای این دستگاه تعیین کنیم. ولی شما مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی و سفارش بلوک زن صنعتی می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

 

سفارش بلوک زن هیدرولیک صنعتی