توزیع دستگاه بلوک زنی شش تایی

دستگاه بلوک زنی شش تایی، از دستگاه های تولید کننده بلوک های بتنی است که به صورت قالب ها شش تایی به تولید رسیده اند. این نوع دستگاه بلوک زن، دارای ویژگی هایی هستند که، افراد فعال حرفه بلوک زنی‌، چون‌تولید به مقادیر زیاد را در کمترین زمان ممکن از طریق این دستگاه می توانند داشته باشند،‌ یک گزینه پیشنهادی مناسب جهت خرید برایشان می باشد.

تولیدکنندگان‌ نیز،‌ برای اینکه دستگاه بلوک زنی شش تایی، به راحتی در دسترس مشتریان قرار بگیرد، به صورت نمایندگی های فعال در سرایر کشور،‌آن را توزیع کرده اند. افراد برای خرید این محصول با قیمت‌مناسب می توانند به این مراکز مراجعه نمایند.

توزیع دستگاه بلوک زنی شش تایی

کاربرد دستگاه بلوک زنی شش تایی

کاربرد دستگاه بلوک زنی شش تایی

دستگاه های بلوک زنی، انواع و اقسام مختلفی دارد، که با توجه به نوع عملکرد، با یکدیگر فرق می کند. یک نوع آن که، دستگاه بلوک زن شش تایی است، و استفاده رایج از آن به دلیل کارآیی بالای آن است.

یکی از پیشرفته ترین و پرکاربرد ترین دستگاه بلوک زنی، دستگاه بلوک زن شش تایی است که به سبکِ دستگاه بلوک زن تخمگذار کار می کند و کاربرد بسیار زیادی در ساخت و ساز بتون و غیره دارد. این کاربرد هاعبارتند از:

  • قابل استفاده برای تولید بلوک سقفی و دیواری.
  • تولید کنندگانی که به طور پیوسته نیاز به بلوک به مقادیر زیاد دارند، این دستگاه می تواند بی وقفه بلوک تولید کند.
  • از این دستگاه برای انجام‌پروژه های عمرانی، مانند ساختمان سازی، کارخانه و… استفاده می شود.
  • افرادی با خرید این دستگاه، کارگاه تولید بلوک را احداث می کنند تا تولیدکننده انواع بلوک باشند و به صورت عمده و جزئی آن را بفروشند.
  • قابل استفاده برای ساخت بلوک های سنگ فرش ها، و بلوک های اطراف جدول ها و…

راهنمای خرید دستگاه بلوک زن

راهنمای خرید دستگاه بلوک زن

برای خرید دستگاه بلوک زن باید به نکات مختلفی توجه کرد تا خرید رضایت بخشی داشت. زیرا در بازار علاوه بر محصولات با کیفیت، محصولات مشابه اما ضعیف تر از نظر کارآیی نیز موجود می باشد. بنابرین باید در هنگام خرید، به موارد زیر دقت کرد:

  • ظرفیت دستگاه بلوک زن را مد نظر داشته باشید و متناسب با توان مالی، دستگاهی با تعداد قالب زنی بالا خریداری کنید.
  • از شرکت های تولیدی معتبر خرید این دستگاه را انجام دهید.
  • کم مصرف باشد و تا جایی که امکان دارد از برق صنعتی برای راه اندازی آن نیاز باشد.
  • برای ساخت آن از مواد اولیه بادوام استفاده شده باشد.
  • در صورتی که دستگاه دچار نقص شد، تعمیر پذیر باسد.
  • لوازم جانبی آن به راحتی در بازار فروش این محصول بتوان خریداری کرد.
  • چندکاره باشد تا بتوان از آن برای تهیه بلوک های متنوع استفاده کرد.
  • مستقیم از تولیدکننده و یا نمایندگی اصلی خریداری کنید، تا محصول اصلی با کیفیت تضمینی به شما تحویل داده شود.
  • دارای ضمانت نامه باشدکه، در صورت نیاز به تعویض و تعمیر بتوان از آن به طور رایگان استفاده کرد.
  • در بازه زمانی نامحدود، برای تولید انبوه، بتوان از این دستگاه استفاده کرد، بدون آنکه استرس کاهش توان موتور، مقاومت و… داشته باشید.
  • حتما در موقع تحویل دستگاه، از فروشنده بخواهید آن را برلی شما روشن کند، تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.
  • از کارشناسان فروش فعال در نمایندگی ها، آموزش لازم برای راه اندازی دستگاه، تعمیرات و نگه داری دریافت کنند.

درصورتی که خریدار، نکته های گفته شده را به عنوان راهنمایی لازم برای خرید دستگاه بلوک زنی به کار گیرد، می تواند خرید خوب و با اطمینانی داشته باشد.

بزرگ ترین دستگاه بلوک زنی تخم گذار

بزرگ ترین دستگاه بلوک زنی تخم گذار

ابتدایی ترین دستگاه های بلوک زن، به صورت دستی کار می کند، طوری که برای تولید بلوک، فقط از نیروی انسان استفاده می شود، و با صرف وقت و به کار گیری ملات، برای تولید بلوک،‌ به صورت یکی یکی، بلوک ها ساخته می شود.

این روش بسیار وقت گیر، خسته کننده و کم بازده است، تولیدکنندگان همپای با پیشرفت تکنولوژی، این دستگاه را تغییر دادند تا به شکل دستگاه های تمام اتومات موجود در بازار بیرون آمده است.

دستگاه های بلوک زنی سایز های مختلفی دارند، متناسب با قدرت و توانایی که برای این دستگاه ها در نظر گرفته می شود تا تعداد بلوک بیشتری را در هر مرحله تولید کنند، سایز آن ها بزرگ تر می شود.‌

دستگاه بلوک زنی که سایز آن تغییر می کند و می تواند با این تغییر دادن اندازه کارایی آن را افزایش دهند، دستگاه بلک زنی تخمگذار است. در این دستگاه تعداد قالب های تعبیه شده در دستگاه را تغییر داده اند.

که به ترتیب بزرگ‌شدن سایز عبارتند از : دستگاه بلوک زن ۴ تایی، ۶ تایی، ۸ تایی، ۱۲ تایی، و… ، که بزرگ ترین آن را ۱۸ تایی در نظر گرفته اند. تولید کنندگان اصلی بلوک، و یا پیمانکاران فعال در زمینه ساخت و ساز که، روزانه تعداد بلوک فراوانی را از انواع مختلفِ سقفی، دیواری و… نیاز دارند معمولا دستگاه بلوک زن سایز بزرگ را انتخاب می کنند و آن را تهیه و خریداری می کنند.

البته با پیشرفت تکنولوژی و نوآوری هایی که هر روزه مدل های پیشرفته تر و باکیفیت تری روانه بازار می شود، که قطعا در جهت بهینه سازی زمان،‌ هزینه، و سلامت نیروهای انسانی است که با دستگاه های صنعتی سروکار دارند.

صادرات دستگاه بلوک زنی کرسکان اصفهان

صادرات دستگاه بلوک زنی کرسکان اصفهان

دستگاه بلوک زن انواع و اقسام‌مختلفی دارد و عوامل متعددی در تعیین نرخ دستگاه بلوک زن، تاثیر گذار است. دستگاه های بلوک زن دستی کمترین قیمت وذره ذره با مجهزتر شدن دستگاه بلوک زن، قیمت ها افزایش می یابد. بهترین و پیشرفته ترین دستگاه بلوک زن، دستگاه بلوک زن صادراتی است که تمام اتومات است و تمام قطعات و تجهیزات آن از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند.

تولیدکنندگان با تولید این محصول توانسته اند آن را به خارج از مرزها صادر کنند، تا در نمایشگاه های بین المللی، قابل رقابت با محصولات مشابه از برند های مشهور باشد و هم اینکه یک انتخاب قیمت مناسب و با کیفیت در مقایسه با مدل های مشابه خارجی دیگر باشد.

برای خرید دستگاه بلوک زنی صادراتی، می توان به نمایندگی های عرضه آن در سراسر کشور مراجعه کرد و یا مستقیم به سراغ کارخانه تولید رفت و کسب آگاهی کامل، اقدام به خرید با قیمت مناسب کرد، زیرا هزینه تهیه این دستگاه ها بالا است، اما تولیدات داخلی برای مشتری مداری و رعایت حال خریدار، قیمت مناسبی را برای آن در نظر گرفته اند.

برای تهیه این محصول همچنین می توان، به وبسایت های فروش آنلاین که، توسط تولیدکنندگان راه اندازی شده است مراجعه کنند و با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایند.