تولید‌کننده دستگاه بلوک‌زن درجه ۱

تولید‌کننده دستگاه بلوک‌زن درجه ۱ ، در کارخانه هایی که ابزارآلات و تجهیزات لازم در این زمینه را دارند به صورت گسترده انجام می شود. تولید کننده دستگاه بلوک زن درجه یک استانداردها و اصول تولید را به خوبی می شناسد و تلاش می کند تا از آن برای افزایش کمی و کیفی تولیدات خود بهره مند شود که این موضوع جایگاه خوبی را به این تولید کننده بخشیده است.

تولید کننده دستگاه بلوک زن درجه 1

۴ خصوصیت دستگاه‌  درجه ۱

دستگاه بلوک زن که از ابزارآلات بسیار ارزشمند و کاربردی بوده. همچنین وظیفه دارد تا نمونه های درجه یک از بلوک را با ابعاد استاندارد و هماهنگ تهیه نماید. بنابراین این دستگاه ها در مدل های دستی و برقی یافت می شوند. همچنین هر کدام در نوع خود توانایی های قابل توجهی داشته. بنابراین می توانند نیاز صنایع ساختمانی را به صورت گسترده تامین نمایند.

همانطور که می دانید دستگاه بلوک زنی که طراحی کاملاً حرفه ای و استانداردی داشته باشد می تواند انتظارات همگان از کارایی و راندمان بالا را برطرف نماید.

دستگاه بلوک زن درجه ۱ چه خصوصیاتی دارد:

  • این دستگاه به دو موتور الکتریکی مجهز است و پنج قالب مجزا دارد.
  • بدنه این دستگاه با استفاده از ورقه های ضد سایش تهیه شده است.
  • ظرفیت تولید روزانه بیش از هزار عدد بلوک برای آن تعریف شده است.
  • قابلیت تعویض قالب ها در آن وجود دارد که بسته به سفارش مشتریان می توان از آن ها استفاده کرد.
  • برق دستگاه با انتخاب کاربران تغییر می کند. در واقع می توان نمونه های تک فاز و سه فاز موتور انتخابی را برای این دستگاه انتخاب کرد.
  • در هر طرف از این دستگاه لاستیک های ضربه گیر طراحی شده است.

این موارد بخشی از ویژگی های انواع دستگاه بلوک زن بوده که با راندمان بالای خود توانسته نیاز بازار را تامین نماید. همچنین بهترین و عالی ترین نمونه از بلوک های درجه یک را به دست مشتریان برساند.

4 خصوصیت دستگاه‌ درجه 1

تولید‌کننده دستگاه بلوک‌زن درجه ۱ برقی

دستگاه بلوک زن برقی درجه ۱ محصولی بسیار حرفه ای بوده. بنابراین عملکرد آن به صورت تمام خودکار می باشد.  بدین ترتیب نیازی به استفاده از نیروی انسانی وجود ندارد. بنابراین این امر سبب کاهش هزینه تولید بلوک خواهد شد.

قیمت دستگاه بلوک زن درجه ۱ برقی با توجه به قابلیت هایی که این دستگاه دارد تعیین می شود. بنابراین اگر افراد بخواهند مدل های درجه یک و بسیار کارآمد از این محصولات را به دست آورند طبیعتاً قیمت های بیشتری را در ازای آن خواهند پرداخت.

قیمت این دستگاه البته که از نوسانات بازار هم متاثر است. همچنین روش های خرید هم آن را تحت تاثیر قرار می دهد. به طوری که اگر بخواهید به شکل عمده آن را تهیه نمایید از بهای آن کاسته می گردد.

قیمت دستگاه بلوک زن درجه 1 برقی