مرکز تولید بلوک‌زنی هیدرولیک ۱۲ قالبه

مرکز تولید بلوک‌زنی هیدرولیک ۱۲ قالبه این محصولات را با توجه به کاربرد آنها به مناطق مورد تقاضا ارسال می‌نمایند. دستگاهی که برای ساختن بلوک های سیمانی از آن استفاده می کنند در چند طرح و نوع مختلف وجود دارد. بلوک زنی هیدرولیک ۱۲ قالبه، یکی از پیشرفته ترین های این دستگاه ها می باشد.

مرکز تولید بلوک زنی هیدرولیک

مشخصات فنی دستگاه  تمام اتوماتیک

دستگاه بلوک زن اتوماتیک، همان طور که از نامش پیداست دبه صورت خودکار کارهای مربوطه را انجام می دهد. در کل افراد متخصصی این وسایل را کنترل می کنند. این دستگاه شامل چندین قطعه اصلی و مهم می شود که : قابل و سمباده، ویبر دستگاه، شاسی دستگاه، موتور ویبره، گیربکس حرکت و موتور، پمپ و موتور شامل انها می شود.

این دستگاه حالت ثابتی دارد. یعنی در مراحل انجام بلوکه زنی نیازی به اپراتور ندارد. پس از تولید شدن بلوک، یک نوع نوار مخصوص بلوکه ها را به محل عمل آوری انتقال می دهد. پس از خشک شدن، به انبار مربوطه برده شوند. نکته مهم در این دسنگاه این است که از بالاترین تکنولوژی تولید و تیراژ را دارد.

دستگاه مورد نظر را می توان در صورت نیاز قالب های بلوک را عوض کرد. از این رو یک گونه دیگر از بلوک ها را ساخت. به علاوه در موقع کار کردن با این دستگاه، احتیاج به دستگاه آهنی سنگین نمی باشد و خود دستگاه این کار را انجام می دهد.

یک دستگاه بلوک زن حرفه ای، باید دارای اجزایی با کیفیت و نیز دارای برند و مارک های سرشناس و قابل اطمینان باشد. از این رو بتوان با اطمینان کامل و ایمنی از دستگاه استفاده های متفاوتی را نمود.

مشخصات فنی دستگاه

با انواع دستگاه بلوک زن آشنا شوید

دستگاه بلوک زن را مراکز تولید کننده به طریق و کابرد های متفاوتی تولید کرده اند. با نام هایی چون : دستگاه دستی تخم گذار، دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک، دستگاه تمام اتوماتیک و دستگاه بلوک زن تخم گذار در بازار مراکز عرضه موجود می باشند.

این دستگاه تخم گذار دستی، به روشی قدیمی بلوک سیمانی را تولید می کند. به دلیل شباهت به خزندگان تخم گذار این نام را گرفته است. دستگاهی که  به صورت نیمه اتوماتیک ساخته شده است، مانند دستگاه تخم گذار است. بلوک های ساخته شده توسط این نوع وسیله، ابعاد را به طور دقیق تری می سازند. همچنین پرس را به صورت هیدرولیکی انجام می دهند.

کف بلوکی که این نوع دستگاه تولید می کند بسیار صاف است و دارای یکنواختی بیشتری نیز است. البته دستگاه تمام اتوماتیک بسیار پیشرفته تر و کار با ان آسان تر می باشد. در دستگاه دستی تخم گذار امکان وجود ابعاد ناهماهنگ و اشکال مختلفی وجود دارد.

البته امروزه دستگاه های هیدرولیکی و اتوماتیک را بیشتر مورد استفاده قرار می دهند. از این رو کار را بسیار آسان تر می کند و سرعت فوق العاده نیز به کار می دهند.

با انواع دستگاه بلوک زن آشنا شوید

مرکز پخش بلوک زن هیدرولیک ۶ قالبه

در فروش ویژه بلوک زن، می توان همه نوع و طرح های این وسیله پر کاربرد را ببینید. با کسب اطلاعاتی دقیق، یک نوع مورد استفاده برای کار خود را خریداری نمایید. در شرکت هایی که این وسیله سنگین را پخش و عرضه می کنند، در قالب هایی ۶ قالبه و ۱۲ قالبه و دیگر گونه های دستگاه وجود دارند. می توان به دلخواه و طبق نظر خود انها را انتخاب و سفارش داد.

این شرکت ها برای نگهداری از این محصولات خود، مکان های ویژه و وسیعی را تدارک دیده اند. از این رو به اندازه سفارشاتی که دارند به تولید بلوک‌زنی هیدرولیک می پردازند. البته برای این کار باید از یک نوع ماشین ها و یا وسایل حمل و نقل مجهز و مناسب استفاده کنند. بنابراین دستگاه سالم به مقصد مورد نظر برسد.
در مراکزی که مسئولیت پخش این وسایل و دستگاه ها را بر عهده دارند، بیشتر گونه های این دستگاه را در اختیار دارد.

مرکز پخش بلوک زن هیدرولیک 6 قالبه