کارخانه تولید دستگاه بلوک‌زن تخم گذار

کارخانه تولید دستگاه بلوک‌زن تخم گذار با استفاده از تجهیزات روز و مواد اولیه با کیفیت اقدام به تولید محصولی مرغوب با قیمت مناسب می‌نماید. دستگاه بلوک زنی تخم گذار دستگاهی است که به وسیله آن بلوک های سیمانی سقفی و دیواری در اندازه های مختلف تولید می شود. این دستگاه از سه قسمت بدنه، سمباده و قالب تشکیل شده است. این دستگاه به صورت دستی و نیمه اتومات و اتومات در بازار موجود است و می توان آن را تهیه کرد. این دستگاه به دلیل شباهت عملکردش به خزندگان تخم گذار به این نام نامیده شده است.

کارخانه تولید دستگاه بلوک زنی تخم گذار

مشخصات دستگاه بلوک زن چیست؟

دستگاه بلوک زنی تخم گذار اتومات یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در صنعت است. این دستگاه قابلیت تولید ۱۳۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ بلوک سیمانی را در هر شیفت کاری دارد. برق مصرفی در این دستگاه برق سه فاز است. این دستگاه تمام اتومات تخم گذار است و سیستم هیدرولیکی دارد. همچنین دارای سیلو به حجم یک متر مکعب هست.

در این دستگاه ها مصالح ساختمانی مانند سیمان و ماسه و پوکه با هم مخلوط می شوند. بعد این ترکیب درون قالب ریخته می شود و به وسیله شن کش فضای خالی قالب ها پر می شود. در مرحله بعد مواد در دستگاه ویبره می شوند. در این جا فضای خالی در مواد ایجاد می شود و دوباره این فضا ها پر می شوند. بعد سمبه دستگاه، مواد را متراکم می کند و در آخر قالب گیری انجام می شود.

 

مشخصات دستگاه بلوک زنی تخم گذار چیست؟

فروش دستگاه بلوک زنی تخم گذار اتومات

فروش دستگاه بلوک زنی اتومات به صورت نقد و اقساط انجام می شود. یکی از مهمترین و کاربردی ترین دستگاه های صنعتی، دستگاه بلوک زنی تخم گذار اتوماتیک می باشد.

این دستگاه با درجات کیفی خیلی خوب و در قالب استاندارد و با برند معتبر در اختیار مشتریان قرار می گیرد. خطهای تولیدی این دستگاه را با قطعات استاندارد و مواد اولیه ی خوب تولید کرده و به فروش می رساند. این کارخانه تولید خیلی خوبی دارد. تولید دستگاه بلوک‌زن نیازمند افراد با انگیزه بالا و با پشتکار خوب است به همین دلیل کارخانه ها این دستگاه را در انواع متنوعی به بازار ارائه می کنند. آن ها بهترین کیفیت را در ساختار تولیدی این دستگاه لحاظ می کنند.

با توجه به کارایی خوبی که این محصول دارد و همین طور با استفاده از روش عرضه مستقیم آمار فروش خیلی خوبی را در بازار دارد.عوامل متعددی بر قیمت این دستگاه تاثیر می گذارد. از جمله: تعداد قالب، تعداد موتور، مواد استفاده شده در بدنه دستگاه و… . بنابراین شما می توانید بر اساس نیاز و بودجه ی خود یکی از انواع این دستگاه را انتخاب و خریداری کنید.این دستگاه با استفاده از روش عرضه مستقیم آمار فروش خیلی خوبی را در بازار دارد.

 

فروش دستگاه بلوک زنی تخم گذار اتومات