تولید کنندگان بلوک بتنی طرح دار

تولید کنندگان بلوک بتنی طرح دار اقدام به تولید این محصول در طرح های مختلف می‌نماید. بلوک بتنی طرح دار یکی از مصالح ساختمانی پرکاربردی است که نقش پر رنگی در ساختمان سازی ایفا می‌کند. مواد اولیه‌ای که برای تولید بلوک بتنی استفاده می‌شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو باعث شده است بلوک تولید شده نیز به خوبی جوابگوی نیازهای ساختمان سازان باشد.

تولید کنندگان بلوک بتنی طرح دار

بارز ترین ویژگی بلوک سیمانی

بلوک بتنی سیمانی دارای ویژگی های به خصوصی است. از این رو باعث شده است به صورت گسترده از آن در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه تعدادی از بارزترین ویژگی های بلوک بتنی ذکر شده است که آگاهی از آن برای خریداران خالی از لطف نیست.

استحکام بالا : طراحی بلوک بتنی به شکلی است که دارای استحکام بالایی است. همچنین نسبت به فشار هایی که به آن وارد می‌شود از مقاومت خوبی برخوردار است. به همین دلیل استفاده از بلوک باعث می‌شود که ساختمان سازی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

وزن مناسب : بلوک های بتنی با وزن مناسب و معقولی که دارند باعث می‌شود که بدنه ساختمان وزن زیادی نداشته باشند. همانطور که مستحضرید بودن بار مرده بدنه ساختمان در کمترین حد خود یک معیار ارزشیابی مهم در ساختمان سازی به حساب می‌آید.

عایق صوت و گرما : بلوک های بتنی دارای ساختاری متخلل است که این اتفاق باعث می‌شود که صداهای مزاحم بیرون از ساختمان وارد ساختمان نشود.  همچنین گرمای درون ساختمان نیز به راحتی خارج نمی شود. البته در حین ساختمان سازی این ساختار متخلل با جذب آب و سیمان باعث افزایش استحکام بلوک می‌شود.

بارز ترین ویژگی بلوک سیمانی

فروشندگان انواع بلوک بتنی طرح دار

در حال حاضر فروشندگان انواع بلوک بتنی طرح دار اقدام به عرضه این محصول در سرتاسر کشور می‌کنند. به گونه ای که دسترسی‌ به این محصول برای خریداران بسیار راحت شده است. بنابراین به آسانی می‌توانند اقدام به تهیه و خرید آن کنند. فروشندگان بلوک بتنی به کمک روش های متعددی به فروش محصولات خود می‌پردازند. هرکدام از این روش های نیز مزایا و معایب خاص خود را دارند.

تولید کنندگان بلوک بتنی برای کسب رضایت مشتری به صورت مستقیم محصولات خود را به فروش می‌رسانند. در فروش مستقیم محصول بدون هیچگونه واسطه ای از تولید کننده به دست خریدار می‌رسد. این موضوع دو مزیت مهم را به ارمغان می‌آورد. اولین مزیت جلوگیری از کلاهبرداری هایی که توسط دلالان صورت می‌گیرد و دومین مزیت نیز کاهش قابل توجه قیمت خرید برای مشتریان است.

گفتنی است که برای خرید بلوک بتنی که از درجه کیفی بالایی برخوردار باشد باید به فروشندگان معتبر و خوشنامی مراجعه کرد. کسب رضایت مشتریان را اولویت اصلی خود قرار داده‌اند و در جهت تحقق آن تلاش می‌کنند.

فروشندگان انواع بلوک بتنی طرح دار