تولید کنندگان دستگاه بلوک‌زنی صنعتی

تولید کنندگان دستگاه بلوک‌زنی، این دستگاه را در مدل های مختلفی ارائه نمودند، مانند دستگاه بلوک زنی ۶ تایی که یکی از تجهیزات پرکاربرد است.

تولید کنندگان دستگاه بلوک‌زنی صنعتی

همه چیز درباره این محصول

امروزه مصالح متعددی در عرصه ساختمان سازی مورد توجه و کاربرد قرار گرفته اند که یکی از آنها بلوک می باشد. این محصول از مصالح قدیمی به شمار آمده و سالهای طولانی است که در حوزه ساخت و ساز، حضوری پررنگ دارد. حال به منظور تولید بلوک و تامین آن در این حوزه؛ صنعتگران دستگاهی را تولید کرده اند. همچنین تحت عنوان دستگاه بلوک زنی که از حیث سیستم کارکردی به انواع مختلفی طبقه بندی می گردد.

برای مثال می توان دستگاه بلوک زنی اتومات را نام برد. همچنین قابلیت تولید انواع بلوک در تیراژ بالا را داشته و در هر یک ساعت؛ بیش از حدود ۴۰۰ بلوک را تولید می نماید. البته دستگاه فوق مشخصات دیگری هم داشته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. این دستگاه با نام های مختلفی شناخته شده است. که یکی از آنها دستگاه بلوک زنی تخم گذار می باشد.
  2. نیازمند نیروهای انسانی خیلی کمی بوده است. تنها یک نفر برای اینکه بتواند عملیات دستگاه را نظارت نماید؛ کافی است.
  3. دو سیستم متفاوت در این دستگاه اجرا شده اند که یکی از آنها سیستم چکشی و دیگری سیستم پرسی می باشد.
  4. دارای مقاومت فوق العاده ای بوده است. همچنین در هنگام انجام عملیات مختلف از جمله ویبره زنی، دچار اختلال نخواهد شد.
  5. از امکانات ویژه ای مانند سیستم قفل کن اتوماتیک برخوردار بوده است. در نتیجه بلوک ها با سلامت کامل از دستگاه خارج می گردند.

همه چیز درباره این محصول 

تولید کنندگان دستگاه بلوک‌زنی شش تایی

اهمیت تمامی دستگاه های صنعتی اعم از دستگاه بلوک زنی صنعتی بر هیچ یک از صنعتگران پوشیده نبوده و اگر این تجهیزات نباشند؛ عملیات تولید متوقف و با مشکل مواجه خواهد شد. اما دستگاه بلوک زنی که امروزه توسط تولیدکنندگان مجرب و متخصص ارائه می‌شود. در مدل هایی مانند دستگاه بلوک زنی ۶ تایی، یکی از تجهیزات پرکاربردی است که با وجود آن عملیات تولید بلوک با موفقیت صورت گرفته است. هر یک از انواع این مصالح اعم از بلوک بتنی به مرحله تولید انبوه خواهند رسید.

یکی از دستگاه های بلوک زنی که در معرض کاربرد بسیار قرار گرفته، دستگاه بلوک زنی ۶ تایی می باشد. این دستگاه دارای شش قالب مجزا بوده و از موتور پرقدرت برخوردار می باشد. لذا تمامی عملیات از قبیل ویبره زنی را با سهولت تمام انجام داده و سرعت قابل قبولی را نیز داراست.

همچنین باید اضافه کنیم دستگاه فوق قادر به تولید بالای ۶۰۰۰ بلوک در ساعت بوده است. حرکات آن هم به صورت نیمه اتوماتیک صورت می گیرد. اکنون فروش دستگاه بلوک زنی شش تایی عمده صورت گرفته و اگر تصمیم به سفارش آن دارید. بنابراین می توانید همین حالا اقدام نموده و مطابق با جدیدترین نرخ دستگاه بلوک زنی، آن را تهیه نمایید.

نرخ دستگاه بلوک زنی شش تایی