جدیدترین قیمت بلوک زن نیمه اتوماتیک

جدیدترین قیمت بلوک زن نیمه اتوماتیک، امروزه برای راحتی کار و تعداد تهیه بیشتر از دستگاه هایی به نام بلوک زن نیمه اتوماتیک استفاده می نمایند.بنابراین سرعت کار را بسیار بالا می برد و تعداد بلوک های بیشتری را تولید می نمایند و شما می توانید جدیدترین نوع این دستگاه را با قیمت های مناسبی در این مرکز تهیه کنید.

جدیدترین قیمت بلوک زن نیمه اتوماتیک

عملکرد بلوک‌زن نیمه اتوماتیک چیست؟

یکی از مصالح های اصلی و مهم در ساختمان سازی که مورد استفاده قرار میگیرد. نام آن بلوک می باشد. همچنین به روش های مختلفی تولید می شود.

همان طور که گفته شد؛ یکی از مصالح های مهم در بخش ساختمان سازی استفاده از بلو ک ها می باشد.بنابراین برای تهیه دیوارهای داخلی وخارجی مورد استفاده قرار میگیرد.  همچنین به دلیل آن که جز مصالح ساختمانی می باشد. باید از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند کارایی و دوام بالایی نیز داشته باشد.

در گذشته برای تولید انواع بلوک ها در اندازه های مختلف به صورت دستی می پرداختند. که این امر نیاز به نیروی کار بیشتری است. بنابراین  از آن طرف راندمان کار نیز کاهش می یابد و مدت زمان بیشتری باید در نظر می گرفتند تا بتوانند به تولید انبوه بلوک بپردازند. اما امروزه با پیشرفت علم و تولید دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، کارها به سرعت انجام شده.  همچنین کیفیت کار نیز افزایش پیدا کرده است.  نام این دستگاه همان طور که قبل تر گفته شد نام آن دستگاه نیمه اتوماتیک بلوک زن میباشد. که عملکرد و نحوه کارکردن آن به شرح زیر می باشد.

ابتدا مصالح اصلی که شامل شن، ماسه و سیمان را مخلوط می کنند. بنابراین پس از مخلوط شدن در دستگاه، وارد قالب های بلوک زنی می شود. همچنین توسط شنکش این عمل انجام می گیرد.  از این رو تمام فضای خالی از بین برود و برای این که کیفیت کار بالا رود و هیچ فضای خالی در بین مواد وجود نداشته باشد. دستگاه را روشن می کنند و دستگاه حالت ویبره می گیرد و این ویبره باعث می شود. که تمام فضای خالی از بین ببرد. و در آخر بلوک ها از قالب خارج می شود.

عملکرد بلوک‌زن نیمه اتوماتیک چیست؟

فروش بهترین بلوک زن نیمه اتوماتیک

با استفاده از دستگاه های بلوک زنی نیمه اتوماتیک، به دلیل این که تمام فضاهای خالی از بین می رود و در صورتی که اگر به روش دستی این کار را انجام میدادند خطاهایی در هنگام تولید به وجود می آمد و این خطاها در این دستگاه ها به صفر رسیده است.

اگر شما هم خواهان این نوع محصول هستید می توانید از بهترین بلوک زنی که در حال حاظر در بازار وجود دارد بهره ببرید. همچنین دارای موتور عالی و اصل و تا سال ها می توانید از آن استفاده کنید.

برای خرید عمده این محصول می توانید از این مرکز استفاده نمایید. همچنین با جدیدترین قیمت بلوک زن وبا مناسب تری به خرید آن بپردازید. به خصوص در حال حاظر که فروش بلوک زن ویژه ای برای این محصول در نظر گرفته اند.

فروش بهترین بلوک زن نیمه اتوماتیک