خرید دستگاه بلوک زنی مکانیزه تمام اتومات

برای خرید دستگاه بلوک‌زنی مکانیزه تمام اتومات می‌توانید وارد صفحه ی مجازی ما شوید و محصولات ما را به صورت آنلاین سفارش دهید. دستگاه بلوک زنی مکانیزه یکی از دستگاههای بسیار کاربردی و باکیفیت در صنعت ساخت و ساز می باشد. همچنین از آن برای تولید بلوک استفاده می‌شود. این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک کار می‌کند و نیاز به نیروی انسانی برای تولید بلوک ندارد.

 

خرید دستگاه بلوک زنی مکانیزه تمام اتومات

مشخصات دستگاه بلوک زنی مکانیزه تمام اتومات

دستگاه بلوک زنی مکانیزه تمام اتومات دارای پمپ و موتور دستگاه، موتور ویبره، گیربکس حرکت، ویبره دستگاه، سمباده، قالب بلوک در ابعاد مختلف و شاسی دستگاه می باشد.

این دستگاه ها با به روزترین فناوری و تکنولوژی های روز دنیا طراحی و تولید میشوند. معمولا کارایی بسیار بالایی دارند و طی سال‌های متوالی می‌توانید از آنها استفاده کنید. همچنین این دستگاه ها قالب های مختلفی برای تولید انواع بلوک دارند. بنابراین تنها با تعویض قالب آنها میتوانید در ابعاد و اندازه های مختلف بلوک مورد نظر خود را تولید کنید.

دستگاه بلوک زن اتوماتیکی معمولا کنترل بسیار راحتی دارد. بنابراین با استفاده از آن دیگر نیاز به هیچ نیروی انسانی و جابه‌جایی نخواهید داشت و باعث خستگی شما نمی‌شود.

این دستگاه قابلیت تولید بلوک با مواد سیمان، پوکه و ماسه را دارد. برای شروع کار با آن ابتدا باید تمامی مواد اولیه مورد نظر را در دستگاه بریزید. سپس دستگاه خود شروع به مخلوط کردن این مواد می‌کند و روی سینی مخصوص می ریزد. بعد با لرزش و شروع ویبره تمامی مواد شروع به ریختن در قالب میکنند. بنابراین تا آخر هم ویبره باید روشن بماند و سپس با لرزش دستگاه و حالت ویبره ای که دارد تمام فضاهای خالی قالب پر می‌شود. بعد مواد ریخته شده در آن به صورت بلوک در میآید.

بلوک های تولید شده باید در جای مخصوص به دور از نور خورشید و در محیط سربسته بمانند تا در اثر بارش باران خراب نشود. به صورت طبیعی خشک شوند و مورد استفاده قرار گیرند.

 

مشخصات دستگاه بلوک زنی مکانیزه تمام اتومات

فروش  این محصول

مرکز ما با فروش دستگاه بلوک زنی خارجی و عرضه آن به قیمت بسیار مناسب، این دستگاه را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. شما نیز برای خرید دستگاه بلوک‌زنی مکانیزه می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید. همچنین با کارشناسان و مشاوران فروش ما در ارتباط باشید. این دستگاه تمام اتومات پر قدرت را سفارش داده و درب محل کار خود تحویل بگیرید.

این دستگاه یکی از به روزترین دستگاههای موجود در ایران است که کار با آن بسیار ساده و راحت است. این محصول قابلیت تولید بلوک بسیار زیادی در هر ساعت را دارد که این باعث افزایش سرعت در روند ساخت و ساز می‌شود.

 

فروش دستگاه بلوک زنی مکانیزه خارجی