مرکز خرید دستگاه بلوک زنی ایران

مرکز خرید دستگاه بلوک زنی ایران امروزه سعی دارد  یک سیستم کاملا پیشرفته را که به صورت تمام اتوماتیک کار خود را انجام می دهد وارد بازار کند. این دستگاه دارای مخزن و سیلو بوده که ملات ترکیب شده با غلظت خاص از طریق دستگاه درون این سیلوها ریخته می شوند. دستگاه می تواند با فشرده سازی ملات درون قالب بلوک های متنوعی را تولید کند.

مرکز خرید دستگاه بلوک زنی ایران

معرفی انواع دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی کرسکان دارای مدل های متنوعی بوده که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. معرفی این دستگاه ها در بازار باعث شده تا مشتری شناخت کافی از دستگاه داشته باشد. بتواند به راحتی و با اطلاعات کافی نیاز خود را برطرف سازد.‌ این دستگاه بر اساس نوع کارایی دارای مدل های زیادی است.  در زیر به ۲ نمونه پر کاربرد آنها اشاره می کنیم:

  • مدل های نیمه اتوماتیک که دارای یک ساختار منحصر به فرد هستند. برخی از کارها را خود دستگاه و برخی دیگر را اپراتور انجام می دهند. بدین ترتیب دستگاه می تواند بلوک ها را با سایزهای مختلف تولید کند.
  • مدل های تمام اتوماتیک کاملا پیشرفته هستند. به سبک روز ساخته شده اند. بدین ترتیب دستگاه تمام کارها را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت انسان انجام می دهد. دارای سرعت و قدرت زیادی هم خواهد بود.

برخی مدل ها به صورت ثابت هستند یعنی زمانی که سیستم بلوک را تولید می کند. روی زمین گذاشته شده و شما باید بلوک را بردارید.  بلوک بعدی جایگزین آن شود. اما نمونه های تخم گذار به صورت متحرک هستند. از فناوری های بروز تبعیت می کنند. می توانند با حرکت کردن تمام بلوک ها را در فضایی مشخص قرار دهند.

تعداد بلوک هایی که تولید می شوند متفاوت هستند.  دستگاه دارای جایگاه های مختلفی بوده که برخی به صورت ۲ تایی و ۴ تایی و ۶ تایی کار تولید را انجام می دهند.

انواع دستگاه

اطلاعات لازم درباره این دستگاه

فروش بلوک زن ۶ تایی باعث شده تا کار صنایع با سرعت زیادی پیش برود. این دستگاه ها به صورت کوجک و بزرگ ساخته می شوند. بدین ترتیب هر کدام امکانات و کارایی های مختص به خود را دارند. بدنه دستگاه از فلزات ضد زنگ ساخته شده که این بدنه به صورت چند لایه و ضخیم است. بدین ترتیب در مقابل عوامل داخلی و خارجی چون حرارت و رطوبت و حتی فشار دوام زیادی دارد.

این سیستم دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود. تا مدت طولانی با همان کیفیت اولیه باقی می ماند. روی دستگاه کلیدهای زیادی نصب شده که می توان به کمک آنها همه قسمت های دستگاه را به راحتی کنترل کرد. قسمت سیلوی دستگاه متحرک بوده و زمانی که پر از ملات سیمان می شود. پایین می رود.‌

ملات ها در مقابل فشار زیاد قرار می گیرند تا کاملا فشرده سازی شوند. سپس شکل قالی را به خود می گیرند. وقتی بلوک کاملا متحرک می شود توسط ریل های کوچک به سمت خروجی هدایت می گردد. سپس با حرکت دستگاه به صورت منظم روی زمین قرار می گیرد. این ار برق استفاده می کند اما با این وجود بسیار کم مصرف است. این به معنی صرفه جویی بیشتر در هزینه ها است.

اطلاعات لازم درباره دستگاه بلوک زنی

جدیدترین دستگاه بلوک زنی ایرانی

بلوک زن تخمگذار متحرک به عنوان جدیدترین دستگاه هه در بازار معرفی می شود. این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک است و زمانی که با حرکت آهسته حرکت می کند. بلوک های ساخته شده روی سطح مورد نظر به راحتی قرار می گیرند. بدین ترتیب این دستگاه به تخم گذار معروف است. این دستگاه ها بر اساس استاندارد های روز دنیا ساخته می شوند بدین ترتیب کاملا بروز و کارآمد هستند.

دستگاه های جدید همیشه امکانات بیشتری دارند که مشتری می تواند به صورت همزمان از تمام این امکانات استفاده کند. سایز دستگاه متفاوت بوده و افراد می توانند بر اساس حجم کار آن را انتخاب کنند. برای اینکه دستگاه بتواند کار خود را به درستی انجام دهد باید از ملات های کاملا نرم و با کیفیت درون آن استفاده کنید.

عمل حمل و نقل بلوک درون دستگاه توسط اهرم های کوچک و بزرگ انجام می شود. می تواند بدون اینکه بلوک دچار شکستگی شود. آن را به راحتی از داخل دستگاه به بیرون منتقل کند. این سیستم کاملا پیشرفته بوده و می تواند کار خود را با سرعت و قدرت بالا انجام دهد. مدل های جدید همیشه بهترین کیفیت را دارند. بدین ترتیب می توانند نسبت به مدل های قدیمی تر کارایی خوبی را هم از خود نشان دهند.

جدیدترین دستگاه بلوک زنی ایرانی

خرید از تولیدکننده دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

تولید دستگاه بلوک زن اتوماتیک با بهترین مواد اولیه و بر اساس استانداردهای روز دنیا باعث شده تا این دستگاه بتواند بهترین کارایی را داشته باشد. دستگاه های تمام اتوماتیک دارای ساختی متفاوت هستند چون برای تولید آن متخصصان و مهندسین ایده های بروزی را بکار می گیرند تا دستگاه بتواند بهترین بازدهی رد حتی در شرایط سخت و حجم زیاد کار داسته باشد‌.

تولید به صورت انبوه باعث شده تا دستگاه در بازار های داخلی و خارجی بیشتر به فروش برسد. زمانی که تولیدی کار خود را گسترش می دهد می تواند در بازار خارجی هم فعالیت زیادی داشته باشد. دستگاه های اتوماتیک پیشرفته ای در این صنعت به کار گرفته شده اند تا تولیدی بتواند تولید را با سرعت بیشتری انجام دهد و با پیشرفت روز افزون به سود خوبی هم برسد.‌

دستگاه های تولید شده به صورت استاندارد و با بسته بندی های کاملا پلمپ منتقل می شوند بدین ترتیب هیچ آسیبی در زمان حمل و نقل به آنها وارد نمی شود. نیروهای متخصص در زمان ساخت از فناوری های بروز استفاده می کنند. چون دستگاهی که کیفیت بالا داشته باشد بیشترین طرفدار را دارد و می تواند با نمونه های خارجی هم رقابت کند.‌

وقتی دستگاه تولید می شود نمایندگی ها کار تبلیغات آن را در بازارهای داخلی و خارجی انجام می دهند تا همیشه شناخت کافی از محصول داشته باشند. این دستگاه دارای مدل های مختلف بوده و این بر انتخاب مشتری ها تاثیر مستقیم گذاشته است و باعث شده تا تولیدی سابقه درخشان خود را به کل دنیا نشان دهد و در جهت فروش بیشتر و سود بالاتر تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

در این مرکز خرید دستگاه بلوک زنی با سایز و مدل های مختلف موجود می باشند. مشتری می تواند متناسب با حجم کار به راحتی آن را انتخاب کند.

تولید دستگاه