خرید مستقیم دستگاه بلوک‌زن هیدرولیک

خرید مستقیم دستگاه بلوک‌زن هیدرولیک از کارخانه ها به طور مستقیم و بدون حضور واسطه ها برای مصرف کنندگان با قیمت مناسب و به صرفه می‌باشد. دستگاه بلوک زن هیدرولیک برای تولید بلوک در کارخانه ها، کارگاه ها و هر جایی که بلوک تولید می شود قابل استفاده است.

خرید مستقیم دستگاه بلوک زن هیدرولیک

توضیحاتی درمورد عملکرد دستگاه هیدرولیک

این دستگاه از سیستم هیدرولیک استفاده می‌کند. نحوه کار این دستگاه به این صورت است که مصالح روی سینی دستگاه بلوک زن ریخته می شود. سپس به داخل قالب هدایت می شوند و پس از فشرده شدن مصالح بلوک آماده می شود. همچنین سیستم حرکت دستگاه بلوک زنی توسط الکتروموتور و چرخش با فرمان دستی انجام می گیرد.

سیستم ویبره دستگاه بلوک زن با استفاده از دو ویبره روغنی یا برقی از بغل می باشد. سیستم ویبره به صورت سراسری بر بروی قالب بلوک سیمانی نصب می شود.

چگونی عملکرد دستگاه هیدرولیک

عملکرد این دستگاه به ترتیب مراحل در زیر شرح داده شده است :

  1. یکی از مصالحی که در ساختمان سازی از کاربرد بالایی برخوردار است بلوک می باشد. به دلیل وزن پایینی که بلوک ها دارند کاربرد بالایی دارند. همچنین استحکام بلوک ها زیاد می باشد. به همین علت برای مقاومت در برابر زلزله از آن استفاده می شود.
  2. یکی دیگر از مزیت هایی که بلوک دارد موادی است که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد سازنده موجب شده است تا بلوک ها با محیط سازگار شوند و به محیط آسیبی نرساند. همچنین بلوک ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند. به خوبی می توانند فشار و وزن ساختمان را تحمل کنند.
  3. دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک که خود انواع مختلفی دارد. امروزه یکی از دستگاه های پر استفاده در صنعت ساختمان سازی است.
  4. در این دستگاه علاوه بر ویبره، عمل حرکت نیز با استفاده از یک موتور مجزا انجام می شود. به این صورت دخالت نیروی انسانی پایین می آید. این دستگاه ها در زمان کاری خود نیاز به یک اپراتور دارند که بر روی عملکرد دستگاه نظارت داشته باشد. بتواند مشکلات احتمالی در مسیر کار ممکن است بوجود بیایند را بررسی و حل کند.
    نمونه ای از این دستگاه ها وجود دارد که به صورت سیار قابل استفاده هستند. شما می توانید آن ها را به محل مورد نظر که قصد استفاده از بلوک در آن را دارید ببرید و از دستگاه استفاده کنید

توضیحاتی درمورد عملکرد دستگاه هیدرولیک

فروش دستگاه بلوک زن هیدرولیک اصفهان

انواع دستگاه بلوک زن اصفهان که آن را با نامهای دستگاه بلوک زنی پاکت دار، دستگاه تمام هیدرولیکی، دستگاه سیار یا تخم گذار و دستگاه بلوک زنی سیلو نیز می شناسند. دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند و امروزه از فروش فوق العاده ای برخوردار هستند.

خرید مستقیم دستگاه بلوک‌زن هیدرولیکی خارجی با ویژگی هایی چون : قابلیت تعویض قالب های مختلف,مجهز به سیستم قفل کن اتوماتیک چکش جهت اطمینان از سالم بودن بلوک به هنگام خروج از قالب و غیره دارای بازار فروش بالایی است که هر کسی را جذب خود می نماید.

فروش دستگاه بلوک زن هیدرولیک اصفهان