فروش دستگاه بلوک‌زنی اتوماتیک تبریز

فروش دستگاه بلوک‌زنی اتوماتیک تبریز به سراسر کشور انجام می‌شود. دستگاه بلوک زنی امروزه یکی از پرکاربردترین ابزارآلات ساختمانی محسوب می شود. این محصول جهت تولید انواع بلوک و در سایزهای مختلف تهیه و عرضه می گردد. جهت تسریع در عمل بلوک زنی دستگاهای اتوماتیک از عملکرد و راندمان بهتری برخوردار هستند.

فروش دستگاه بلوک‌زنی اتوماتیک تبریز

مقایسه عملکرد ماشین آلات بلوک‌زن

دستگاه های بلوک زنی بر اساس کارکرد و کارایی که دارند به سه نوع تقسیم بندی می شود : بلوک زنی دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک.

دستگاه دستی

دستگاههای دستی، سبک و روشی به روش قدیمی دارند. کار آن به این صورت است که یک ردیف بلوک تولید می کند. سپس ریل دستگاه را میچرخانند و ردیف بعدی که جایگزین شد بلوک های سیمانی جدید شروع به تولید می کند.

دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

بلوک های سیمانی را با ابعاد دقیق و در تیراژ بالاتری تولید می کند. بلوکهای تولید شده یکنواخت و صاف هستند. عملکر دستگاه بلوک زنی اتوماتیک بسیار پیشرفته تر است. از این رو قادر به تولید بلوک های مختلف در سایزهای کوچک و بزرگ است. نیروی انسانی در تمام مراحل تولید هیچ دخالتی ندارند و همه مراحل به صورت اتوماتیک انجام می شود.

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

انواع مختلف بلوک تولید می کند. سرعت این دستگاها خیلی بالاست. افراد انسانی هیچگونه دخالتی در کنترل و به کارگیری دستگاه ندارند. همه ی کارها مانند عوض کردن قالب ها و… بوسیله دستگاه انجام می شود. یک نفر به عنوان اپراتور جهت مشکلات احتمالی بر روی آن نظارت دارد.

بعد از تولید بلوک ها بر روی پالت های چوبی انتقال پیدا می کنند. سپس در فضایی مخصوص برای خشک شدن قرار می گیرند. دستگاه بلوک زن اتوماتیک در دو مدل ساخت و طراحی شده است. به شکل مدل معمولی و دوازده قالب می باشند. تعداد بلوک هایی که یک دستگاه بلوک زنی معمولی تولید میکند چیزی ۳۰۰۰تا ۸۰۰۰ بلوک است.

مدل دوازده قالبه نسبت به معمولی سنگین تر است و حداکثر تا هزار بلوک تولید می کند. این ارقام برای یک شیفت کاری است. اگرچه قیمت بالاتری نسبت به مدلهای دستی و نیم اتوماتیک دارد. با توجه به مزیت های زیادی که بلوک زن اتوماتیک دارد در صرف زمان و تیراژ بالایی که تولید می کند.

راحت بودن کار با آن، بی عیب و نقص بودن بلوکه های تولیدی، کم استهلاک بودن، طول عمر بالا و… از مزایای استفاده بیشتر از این مدلمی باشد. همچنین هزینه مقرون به صرفه خواهد بود.

عملکرد دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

خرید بهترین دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

برای خرید بهترین دستگاه بلوک‌زنی اتوماتیک و جهت اطلاع از سایر مشخصات فنی آن با ما در ارتباط باشید. محصولات ما دارای گارانتی فروش و ضمانت هستند.

برای استعلام از قیمتها و با توجه به نوسانات بازار به صورت نقد و اقساط و راهنمایی جهت ثبت سفارش و نحوه خرید دستگاه بلوک زنی با شماره های موجود در آگهی تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در واحد فروش شما را راهنمایی می نمایند.

خرید بهترین دستگاه بلوک زنی اتوماتیک