راهنمای خرید دستگاه بلوک‌زنی بتنی

راهنما خرید دستگاه بلوک‌زنی بتنی انتخاب های زیادی را به ما پیشنهاد می‌دهد. شما می توانید از میان دستگاه های تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی مدل مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده نمایید.

راهنمای خرید دستگاه بلوک‌زنی بتنی

 ویژگی ماشین بلوک‌ بتن

هر کدام از دستگاه های تولید شده در داخل و خارج از ایران دارای مشخصاتی هستند. ما در این مقاله قصد داریم تا آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. مدل های دستی این دستگاه ها اغلب بازه قیمتی کمتری دارند. همچنین ابعاد کوچک تری نیز دارند که برای کاربری های متوسط و کوچک بهترین انتخاب می باشد.

صنایع بزرگ تولید کننده بلوک نیز می توانند از مدل های نیمه یا تمام اتوماتیک بهره مند شوند. یکی از مشخصه های مهمی که این دستگاه ها باید داشته باشند کیفیت آلیاژ به کار برده در آن می باشد. اغلب تولید کنندگان از مقاوم ترین آلیاژ برای ساخت دستگاه بلوک زنی استفاده می کنند. بنابراین در طول استفاده مشکلی برای بخش های آن به وجود نخواهد آورد.

هر دستگاه از اهرم ها و قالب های مختلفی ساخته شده اند. قالب های آن می بایست مطابق با استاندارد باشد. بلوک های تولید شده در اندازه های تقریبا یکسانی اما با وزن متفاوت هستند. برای دیوار کشی و موارد دیگر بیشترین استفاده را دارند. قالب بلوک زن به صورت ثابت و یا در مدل های پیشرفته به شکل متغیر طراحی شده است.

شما می توانید محصولاتی با اندازه و وزن های مختلف توسط یک دستگاه تولید نمایید. دستگاه بلوک‌زنی بتنی توسط دست و یا به صورت برقی کار می کنند که نمونه های برقی از برق شهری بهره می گیرند.

ویژگی دستگاه بلوک زنی بتنی

فروشنده انواع دستگاه بلوک زنی بتنی

با تولید دستگاه بلوک زن سیمانی در ایران، صنایع و افراد در زمینه ساخت بلوک فعالیت دارند. از این رو می توانند محصولات تولید داخل را با قیمت پایین تری تهیه کنند. فروشنده این نوع دستگاه ها، محصولات تولیدی را به صورت تکی و یا عمده در اختیار شما قرار خواهد داد.

یکی از روش های آسان برای خرید دستگاه بلوک زن، استفاده از بستر اينترنت می باشد. فروشگاه بزرگ (گستران صنعت) جهت رفاه حال مشتریان طراحی شده و قادر به تأمین نیازهای شما به صورت انبوه نیز می باشد. بلوک زن های موجود در فروشگاه ما دارای کیفیت بالایی بوده و مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده اند.

شما با خرید آن ها می توانید از خدمات پس از فروش دستگاه نیز بهره ببرید. جهت ثبت سفارش خود می توانید با همکاران ما از طریق تماس تلفنی و شماره های موجود در صفحه اصلی فروشگاه ارتباط برقرار کرده تا توضیحات لازم خدمت شما ارائه شود.

فروشنده انواع دستگاه بلوک زنی بتنی