قیمت انواع دستگاه بلوک‌زنی دیواری اتوماتیک

باکیفیت ترین و درجه یک ترین دستگاه بلوک‌زنی دیواری اتوماتیک در اکثر بازارهای خرید و فروش به صورت گسترده و فراوان پخش و توزیع می شود. پخش دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی توسط بهترین و باتجربه ترین پخش کننده ها صورت می گیرد. این پخش کننده ها اغلب به منظور توزیع این محصول از دو روش مستقیم و غیر مستقیم استفاده می کنند. هر یک از این روش های ذکر شده مزیت و خصوصیات مخصوص به خود را دارند.

 

قیمت انواع دستگاه بلوک زنی دیواری اتوماتیک

دستگاه بلوک‌زنی دیواری چیست؟

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و فناوری حرفه ای ترین و کاربردی ترین دستگاه های جدید به منظور تولید انواع مصالح ساختمانی تولید و ساخته شده است. از جمله آنها می توان به دستگاه های مخصوص بلوک زنی حرفه ای اشاره کرد. از این دستگاه ها برای تولید انواع بلوک های ساختمانی در ابعاد و اندازه های مختلف که با استفاده ماسه و سیمان استفاده می شود.

در سال های اخیر انواع مختلفی از این محصول تولید و ساخته شده است. برخی از آنها به دلیل قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفردی که دارند. به عنوان دستگاه های حرفه ای این محصول شناخته شده اند.

امروزه به منظور تشخیص دستگاه بلوک زنی حرفه ای طرحی مبنی بر راهنمای خرید و تشخیص از طرف فروشندگان و تولید کنندگان این محصول مطرح شد است. در آن تمامی راه های لازم برای تشخیص این محصول ذکر شده است. از مهمترین و اصلی ترین راه های تشخیص این محصول می توان به: کیفیت عالی، امکان تعداد بسیار زیادی از بلوک در مدت کوتاه با بهترین کیفیت و غیره اشاره کرد.

 

دستگاه بلوک زنی دیواری چیست؟

انواع مختلف دستگاهای بلوک‌زنی دیواری

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک یک نوع دستگاه بسیار مهم و کاربردی در صنعت ساختمان سازی است. بنابراین به انواع و نمونه های مختلفی تقسیم می شود. از مهمترین آنها می توانیم به دستگاه های بلوک‌زنی دیواری اتوماتیک اشاره نماییم. این دستگاه با استفاده از نیروی برق کار می کند. همچنین به کمک آن می توان انواع سیمان و شن را در اندازه ها و سایز های یکدست تولید کرد. برای ساخت قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده و کاربرد قرار داد.

این دستگاه دارای مشخصه های متعددی می باشد. بنابراین توجه به آنها به افراد در زمان انتخاب این کالا کمک خواهد کرد. این مشخصات را می توانیم به صورت زیر طبقه بندی نماییم. یکی از اصلی ترین و مهمترین شمخصه های این دستگاه تعداد قالب های آن می باشد. هر یک از انواع این محصول دارای قالب های متعددی هستند. این امر باعث شده تا سرعت تولید بلوک زنی به کمک آن افزایش پیدا کند. از دیگر مشخصه های اصلی این محصول می توان به قدرت بالای موتور این کالا اشاره کرد. قدرت موتور دستگاه های بلوک زنی در حدود ۱٫۵ اسب بخار می باشد. این امر باعث افزایش تولید بلوک به کمک آن خواهد شد. قالب های این دستگاه به گونه ای تعبیه شده که می توان به راحتی قالب های آن را از این دستگاه جدا کرد. همچنین قالب های جدید را جایگزین آن کرد.

کاربردی ترین انواع مصالح ساختمانی

از کاربردی ترین انواع مصالح ساختمانی می توانیم‌ به سنگ بلوک اشاره داشته باشیم. این سری محصولات به دلیل برخورداری از وزن پایین، کارایی بالایی در ساخت ساختمان دارند. همچنین می توانند در برابر زلزله از خود مقاومت بالایی نشان دهند.

از مقاومت بالایی برخوردارند و می‌ تواند به خوبی وزن ساختمان را تحمل کند. برای تولید بلوک از دستگاه های متنوعی استفاده شده است. از رایج ترین آن ها می توانیم به دستگاه بلوک‌زنی دیواری اتوماتیک اشاره داشته باشیم. با استفاده از این دستگاه دخالت نیروی انسانی و در نتیجه خطا به کم ترین میزان خود خواهد رسید. این دستگاه در زمان کار تنها به یک اپراتور نیاز دارد که بر روی عملکرد دستگاه نظارت داشته باشد و بتواند مشکلات احتمالی را حل کند.

نمونه ای از دستگاه های بلوک زنی اتوماتیک به صورت سیار هستند. شما می توانید آن را به محل مورد نظر منتقل نمایید. انواع دستگاه بلوک زنی دیوار دارای تابلو برق سه فاز می‌باشد. بنابراین می‌ تواند از دستگاه و موتور آن به خوبی محافظت نماید. علاوه بر این، این دستگاه دارای دو سیستم پرس به نام سیستم پرسی و سیستم چکشی است. مقاومت بدنه این دستگاه بسیار بالا می باشد. بنابراین می‌تواند در زمان انجام پرس و ویبره زنی از خود مقاومت بالایی نشان دهد. در حال حاضر این دستگاه در ابعاد متنوعی تولید می‌ شود. افراد می‌ توانند بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری نمایند.

جدیدترین مدل دستگاهای بلوک‌زنی دیواری

دستگاه بلوک زنی صنعتی برای ساخت انواع بلوک های سیمانی استفاده می‌ شود. در حال حاضر این دستگاه در ابعاد متنوعی ساخته می‌ شود. هر یک از آن ها از قابلیت‌ های فراوانی برخوردارند. نحوه عملکرد آن ها فوق العاده است و می توانند در مدت زمان کمی در تیراژ بالا بلوک تهیه نماید. برای سفارش دستگاه بلوک‌زنی دیواری اتوماتیک می‌ توانید از طریق همین درگاه اقدام نمایید. همچنین با نازل ترین قیمت محصول با کیفیتی را خریداری کنید.

با اطلاع از مشخصات فنی دستگاه بلوک‌زنی دیواری قطعا شما هم یکی از مشتریان خاص این محصول خواهید شد. این دستگاه با ویژگی تولید انبوه و عملکرد آسان توانسته جایگاه ویژه ای در بازار به خود اختصاص دهد. افراد زیادی هستند که تمایل به خرید این محصول به صورت عمده و کلی دارند. این دستگاه ها دارای ۵ الکتروموتور قدرتمند بوده و همچنین توان مصرفی برق آن ۳۸۰ ولت می باشد.

دستگاه بلوک‌زنی دیواری دارای ابعاد و اندازه های مختلف می‌باشد. شما می توانید قبل از خرید تمامی اطلاعات لازم را به صورت کاملاً تخصصی از کارشناسان فروش دریافت نمایید. سپس با توجه به نیاز خود کالایی را که مد نظر دارید خریداری و از آن استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از این دستگاه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. همچنین با حذف نیروی انسانی بیشترین میزان کالا را در کمترین زمان ممکن تولید کنید. به همین دلیل است که این دستگاه‌ها توانسته نظر بسیاری از مشتریان و خریداران را جلب کند. چراکه دارای کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساخت و ساز می باشد.

 

جدیدترین مدل دستگاه بلوک زنی دیواری

راهنما استفاده دستگاه بلوک‌زنی دیواری

شرکت های مختلف صنعتی در تولید انواع دستگاه بلوک‌زنی دیواری و سقفی فعالیت می کنند. هر یک از این شرکت ها محصولات خود را وابسته به نیاز سنجی های انجام گرفته در ابعاد و اندازه های گوناگون با استفاده از قطعات مختلف را روانه بازار می‌ کنند.

در این میان برخی از شرکت‌ ها به دلیل سابقه درخشانی که در تولید انواع دستگاه های بلوک زنی به دست آورده‌ اند. از هواداران خاصی در میان مصرف کنندگان این نوع از دستگاه ها برخوردار هستند. بهترین برند دستگاه بلوک‌زنی دیواری اتوماتیک را می‌ توان تحت موارد زیر مورد بررسی قرار داد. شرکت های معتبر ایرانی: شرکت های تولید کننده داخلی به دلیل تسلط بر وضعیت جوی ایران و همچنین نوع مواد مورد استفاده برای بلوک زنی در داخل کشور، محصولاتی را متناسب با نیاز از مصرف کنندگان داخلی عرضه می کنند. برند های ایرانی معمولاً حاصل دسترنج استادکارانی هستند. همچنین سال های سال در زمینه تولید انواع دستگاه صنعتی فعالیت کرده اند.

برند های خارجی: انواع دستگاه بلوک زنی خارجی، بر اساس نام شرکت تولید کننده و همچنین نوع قطعات مورد استفاده در دستگاه، در رده‌ بندی گوناگونی قرار می‌ گیرند. از این رو باید توجه داشت که برخی از شرکت‌ ها به دلیل نام آور بودن در زمینه تولید انواع دستگاه بلوک زنی، توانستند به شهرت جهانی دست پیدا کنند. همین مسئله نیز در افزایش میزان تقاضا از طرف استفاده کنندگان انواع بلوک زن تاثیر گذار بوده است.

 

اجزا تشکیل دهنده دستگاه بلوک‌زنی دیواری

خوشبختانه در کشور ایران بسیاری از افراد به صورت گسترده و فراوان در زمینه تولید انواع تجهیزات و دستگاه های جدید که افراد و جامعه به آن نیاز فراوانی دارند، به فعالیت مشغول هستند. از فعال ترین و برترین این افراد می توان به تولید کننده های دستگاه بلوک زنی حرفه ای اشاره کرد. این تولید کننده ها در تلاش اند تا با تمام توان خود از متریال و قطعات درجه یک، اصل و مرغوب، دستگاه های پیشرفته و مجهز، نیروهای انسانی متعهد و با تجربه برای تولید این محصول استفاده نمایند.

استقبال بی نظیر مشتریان داخلی و حتی خارجی سبب شده تا تولید کننده ها با تمایل بیشتری اقدام به تولید این محصول نمایند. این تولید کننده ها با توجه به نیاز مشتریان و خریداران خود اقدام به تولید انواع مختلفی از این دستگاه ها از جهت: برند و مارک، طرح و مدل، رنگ بندی و غیره کرده اند تا بتوانند نیاز مشتریان را در اسرع وقت به این محصول برطرف نمایند.

با استفاده از دستگاه اتوماتیک دیواری می توان یک کارگاه مجهز و مدرن را برای تولید انواع بلوک سیمانی راه اندازی نمود. به دلیل تولید بالا و همچنین کارایی فراوان، می تواند میزان حجم بلوک تولید شده در کارگاه صنعتی را در اندازه قابل توجهی بالاتر ببرد. فروشنده دستگاه بلوک‌زنی دیواری، مدل های متنوعی از این محصول را مانند مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در گونه های مختلف مانند دیواری و سقفی عرضه می دارد. بنابراین می‌توان کارگاه های تولیدی را به بهترین نوع دستگاه بلوک زنی مجهز نمود.

 

اجزا تشکیل دهنده دستگاه بلوک زنی دیواری

نکات مهم خرید دستگاه بلوک‌زنی دیواری

دستگاه بلوک‌زنی دیواری اتوماتیک یک محصول ارزشمند است که برای عرضه آن روش های گوناگونی وجود دارد. از این موارد می توانیم عرضه کلی را نام ببریم. عرضه کلی به این معنا است که مشتریان می توانند بهترین و با کیفیت ترین مدل های این دستگاه را در حجم بسیار زیاد و قیمت مناسب تهیه کنند. قیمت عرضه عمده و کلی این کالا باعث می شود تا همه مشتریان بتوانند دستگاه های بلوک زنی را تهیه کنند.

میزان فروش دستگاه بلوک زنی وابسته به کیفیت و عملکرد این کالا می باشد. به طوری که با افزایش سطح کیفی این محصول میزان خرید و فروش هر یک از انواع و نمونه های آن در بازار های داخلی بیشتر خواهد شد. این سایت معتبر ترین و برترین فروشگاه دستگاه بلوک زنی اصل و با کیفیت در کشور است. نمونه های دیواری این محصول را با قیمت بسیار عادلانه و منصفانه ای به دست مشتریان گرامی و ارجمند می رساند. تمامی مشخصات این نوع دستگاه در سایت موجود می باشد. مشتریان عزیز می توانند در زمان خرید از این ویژگی ها استفاده کنند. همچنین کالای مد نظر خود را با اطمینان بالا تهیه کنند.

همانطور که اشاره شد دستگاه های بلوک زنی معمولاً در گونه های متفاوتی تولید می شوند. بلوک‌زنی دیواری از جمله محصولاتی است که می توان با استفاده از آن در کارگاه های تولید کننده بلوک سیمانی، میزان قابل توجهی از این محصول را در طی یک روز تولید نمود و به بازار عرضه داشت.

 

 

مرکز فروش دستگاه بلوک‌زنی دیواری صنعتی

قیمت دستگاه بلوک زنی جدید با توجه به کیفیتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. افرادی که در زمینه خرید و فروش این کالا فعالیت می‌ کنند معتقدند که با فعالیت در این زمینه کسب و کار آنها رونق نسبتا خوبی گرفته است. چرا که این محصول دارای طرفداران و مشتریان بسیار زیادی می باشد.

اگر شما قصد خرید دستگاه بلوک زنی خارجی را دارید بهتر است به صورت مستقیم به تولیدکنندگان و افرادی که در زمینه خرید و فروش کالا فعالیت می‌ کنند مراجعه نمایید. بنابراین می‌توانید با حذف واسطه ها و افراد سودجو خرید مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید. همچنین از پرداخت برخی هزینه‌ های اضافی مانند هزینه حمل و نقل کالا و هزینه نگهداری محصول در انبار معاف شوید. خرید این دستگاه به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید مقرون به صرفه محسوب می شود. به همین دلیل است که بیشتر افراد تمایل به معامله عمده و کلی این کالا به صورت مستقیم دارند.

با توجه به افزایش نیاز مشتریان برای خرید افراد زیادی هستند که فعالیت خود را در زمینه تولید آغاز کردند. همچنین با فعالیت در زمینه کسب و کارشان رونق بسیار خوبی گرفته است. سالیانه حجم بالایی از این محصول به دیگر کشورها صادر می شود. اما باید گفت قیمت دستگاه بلوک زنی معمولاً بر اساس کیفیت محصول، تعداد بلوک تولید شده به ازای هر دقیقه یا هر ساعت، نوع موتور به کار رفته در قسمت الکترونیکی و موارد دیگری از این دست تعیین می گردد. شما نیز اگر به دنبال دسترسی به دستگاه بلوک زنی ارزان و با کیفیت هستید، می توانید با کارشناسان بخش فروش همین مجموعه در ارتباط باشید. همچنین متناسب ترین نوع دستگاه را وابسته به نیاز خود تهیه نمایید.

 

مرکز فروش دستگاه بلوک زنی دیواری صنعتی