فروشگاه دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک تبریز

دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک تبریز در چند سال گذشته یکی از ماشین هایی بوده که استفاده از محصولات بتنی را در صنعت بسیار آسان کرده است. سیمان و محصولات مشتق شده از سیمان مانند بتن از گذشته تا کنون مصرف بسیار زیادی در صنایع مختلف داشته است.

 

فروشگاه دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک تبریز

مشخصات ماشین آلات اتوماتیک جدید

این دستگاه به طور کلی متحرک بوده است. با استفاده از یک سیستم دوران مرکزی با شناسایی زمانبندی مناسب برای انجام فرمان ها در طول حرکت می کند. در عرض دستگاه و در قسمت پایینی آن قال هایی در تعداد مشخص برای کاشت بلوک های سیمانی طراحی شده است.

پس از هر مرحله کاشت ( یا همان تخم گذاری )، دستگاه در طول و رو به جلو حرکت می کند. از این رو با فاصله ای معین در مرحله بعدی مجدداً کار کاشت بلوک های سیمانی را انجام می دهد. معمولاً دستگاه های بلوک زنی از ۳ موتور تشکیل شده اند. قدرت آن ها بین ۸ الی ۱۰ اسب بخار است.

هم چنین با توجه به تعداد قالب ها و سرعت حرکت دستگاه، یک ظرفیت تولیدی برای این ماشین صنعتی معرفی می شود. این دستگاه بر اساس میزان تولید درخواستی بین ۲۸۰۰ تا ۳۲۰۰ عدد در هر شیفت کاری ظرفیت تولید دارد. دستگاه بلوک زن جدید که هیدرولیک و نیمه هیدرولیک است دارای یک سیستم ویبراتور نوین است.

با پیاده سازی شدن این سیستم، عملکرد دستگاه به شکل محسوسی داراری ثبات بیشتری شده است. همچنین از کنترل کیفی بهتری در تعداد معینی از بلوک ها برخوردار شده است. سیستم ویبراتور دستگاه بلوک زنی به کاشت اصولی تر و یک نواخت تر بتن ها کمک می کند. پس از کاشت و حرکت نیازی به اصلاح بلوک های بتنی توسط اپراتور دیگری نباشد.

در نسل جدید دستگاه بلوک زنی ما شاهد یک قسمت جدید و پیوسته با موتور حرکت تحت عنوان ( قالب پر کن ) و یا ( بتن کش ) می باشیم. این قسمت از دستگاه وظیفه پر کردن قسمت ملات را پس از هر بار کاشت بتن ها بر عهده دارد. از این رو به صورت اتوماتیک پر می شود.

مشخصات ماشین آلات اتوماتیک جدید

خرید دستگاه بلوک زن اتوماتیک تبریز

بازده هر ماشین صنعتی به طور مستقیم با کیفیت و طراحی و ساخت محصول در ارتباط است. همچنین دستگاه بلوک زنی هم از این قائده مستثنی نیست. انتخاب یک دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک تبریز مناسب و با کیفیت می تواند سود شما را از فعالیت صنعتی خود تضمین کند.

فروشگاه آنلاین ما با کسب سال ها تجربه در زمینه تامین و فروش دستگاه بلوک زنی از معتبرترین تولیدی های دستگاه بلوک زنی تبریز می باشد. همچنین توانسته است که مناسب ترین قیمت موجود در بازار را توام با بهترین کیفیت به مصرف کنندگان ارائه دهد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه با مشاوران فروش سایت ما در ارتباط باشید. بنابراین خرید دستگاه بلوک زن را بدون داشتن دغدغه از طریق سایت ما انجام دهید.

خرید دستگاه بلوک زن اتوماتیک تبریز