آخرین قیمت دستگاه بلوک زن درجه ۱

دستگاه بلوک‌زن درجه ۱ دستگاهی است کار بلوک زنی را تمام اتوماتیک و با بهترین کیفیت انجام می دهد. این محصول کارایی و طول عمر بالایی دارد. بنابراین هر چه حجم تولید این محصول در یک زمان بیشتر باشد قیمت آن پایین میرود. خصوصیات منفی و مثبت این دستگاه باعث اختلاف قیمت با سایر نمونه های مشابه می باشد. به خاطر بالا بودن قیمت منصرف نشوید و در دام دستگاه های بلوک زن ارزان بی‌کیفیت نیفتید. بنابراین سرمایه خود را هدر می دهید.

 

آخرین قیمت دستگاه بلوک زن درجه 1

مشخصات و ویژگی این محصول

ترکیب مصالح و بلوک زنی در اوایل به صورت دستی صورت می‌ گرفت که بسیار خسته کننده بود. همچنین بلوک دارای عیب های زیادی می باشد. با پیشرفت ماشین آلات صنعتی کمک خیلی بزرگی به ساختمان سازی و عمران کرد که دستگاه بلوک زنی ساخته شده است. این دستگاه اول به صورت تک کاره بود که باید پیشرفته شد و انواع آن ساخته شد.

قطعات تشکیل دهنده ی این دستگاه قالب سنباده، ویبره دستگاه، شاسی دستگاه، پمپ و موتور، گیربکس موتور است. بنابراین به دو دسته دستگاه های ثابت و متحرک تقسیم می‌شود. دستگاه بلوک زن ثابت بدون چرخ و بلو ک زن متحرک چرخ دار است.

ویژگی دستگاه بلوک زن درجه یک به این صورت است که تمام کار های ساخت بلوک توسط دستگاه صورت می گیرد. بنابراین دخالت دستی در آن نیست. بنابراین این دستگاه می‌تواند آجر، سنگ فرش، سنگ مرمر، بلوک در اندازه‌ های مختلف تولید کند. بالاترین تکنولوژی در میان سایر دستگاه های بلوک زنی دارد. چون سرعت بالا در تولید، عدم نیاز به دخالت فیزیکی، انواع قالب، قابلیت کنترل راحت در طول انجام فرآیند از مشکلات احتمالی از مشخصات این دستگاه بلوک زن است.

 

مشخصات دستگاه بلوک زن درجه 1

خرید دستگاه بلوک زن درجه ۱ اتوماتیک

دستگاه بلوک زن از محصولات پر کاربرد در صنعت امروز است که در فعالیت‌ های مختلفی به کار گرفته می‌ شود. افرادی که در کار ساختمان سازی هستند نیاز بیشتری به مصالح و موارد استفاده از دستگاه بلوک زنی دارند. به همین دلیل خرید دستگاه بلوک زن اتوماتیک در سرتاسر کشور صورت می‌ گیرد.

این دستگاه از نظر برند، کیفیت، نوع، موتور، قابلیت، طرح به روش‌ های مختلف در بازار خرید و فروش می‌ شود. در میان انواع دستگاه بلوک زن، دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک درجه ۱ کاربرد بیشتر و خرید و فروش زیاد تری دارد. بنابراین این خرید از سوی کشور های دیگر نیز صورت می‌ گیرد. ایران دستگاه بلوک زن درجه ۱ را به آن ها صادر می کند. این معامله به نفع شرکت‌ های داخلی و تولید کنندگان دستگاه بلوک زنی درجه اتوماتیک است.

 

خرید دستگاه بلوک زن درجه 1 اتوماتیک