سفارش دستگاه بلوک زنی بتنی ثابت

سفارش دستگاه بلوک زنی بتنی ثابت، این محصول انواع مختلفی همچون دستگاه بلوک زن تخم گذار شش تایی نیمه اتوماتیک، بلوک زن نیمه اتوماتیک دارد. همچنین برای ثبت سفارش می توانید با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید.

سفارش دستگاه بلوک زنی بتنی ثابت

معرفی کامل دستگاه بلوک زنی ثابت

همانطور که می دانید یکی از مهمترین اجزای ساخت ساختمان و انواع سازه های دیگر بتن است. همچنین برای ساخت بتن نیاز به دستگاه بلوک زن بتنی داریم تا بتوانیم آن را تولید کنیم. برای کار با دستگاه بلوک زن بتنی ابتدا باید موادی که برای ساخت بتن لازم داریم.  موادی چون (ماسه،پوکه،سیمان)را با اندازه های دقیق با هم مخلوط کرده.  سپس در سینی مخصوص این دستگاه ریخته و باید با استفاده از وسیله ای مانند شن کش مواد را به قسمت خالی دستگاه نیز هدایت کنید.

سپس با روشن کردن ویبره آن که دستگاه بلوک زنی ثابت شروع به ارزش می‌کند. همچنین باعث پر شدن تمامی قسمت های خالی می گردد.  سپس با قالب گیری در اندازه های معین و دقیق شروع به ساخت بتن می‌کند.

برای ساخت بتن باید توجه داشته باشید که حتما به دور از تابش آفتاب و در مکانی سرپوشیده این کار انجام شود. چراکه اگر در محیط بازی این کار را انجام دهید ممکن است با تابش نور خورشید، وزش باد شدید بتن ها تخریب شوند. همچنین با آمدن برف و باران باعث شسته شدن بتن ها می شود. بنابراین  دمای بسیار بالا و همچنین دمای بسیار پایین ممکن است باعث خرابی بتن های شما شود. از این رو بتن های ساخته شده دیگر قابلیت استفاده نداشته باشد.

دستگاه بلوک زن بتنی دارای سمبه دستگاه،قالب،موتور ویبره،ویبره دستگاه،شاسی دستگاه،موتور و گیربکس می باشد. این دستگاهی وزنی حدود ۵۰۰ کیلو گرم دارد. همچنین بسیار سنگین است. همچنین این دستگاه قابلیت تولید بلوک بسیار زیادی در هر ساعت دارد.

معرفی کامل دستگاه بلوک زنی بتنی

فروش دستگاه بلوک خارجی

مرکز ما فعالیت خود را در زمینه فروش دستگاه بلوک زنی خارجی و همچنین دستگاه بلوک زنی تخم گذار شش تایی نیمه اتوماتیک جهت تولید بلوک با سیستم ویبره ای و با قابلیت تعویض انواع بلوک های دیواری و سقفی و همچنین دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک با همان قابلیت آغاز کرده است.

شما برای خرید انواع آن فقط کافیست به سایت ما مراجعه نمایید. همچنین همگی این دستگاه ها را با مشخصات و قیمت آنها مشاهده نمایید. برای کسب راهنمایی و اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاوران فروش ما در ارتباط باشید. سپس متناسب با هزینه و کاربرد آن، دستگاه بلوک زن را خریداری نمایید.

باتوجه به موارد استفاده بسیار زیاد از بتن برای ساختن سازه های ساختمانی نیاز به دستگاه بلوک زن بتنی نیز افزایش یافته است. چراکه برای ساخت بتن با دستگاه های دستی زحمت زیادی لازم است و نتیجه ی کار هم مطلوب نخواهد بود.

فروش دستگاه بلوک خارجی