قیمت روز دستگاه بلوک زنی ۶ تایی

دستگاه بلوک زنی ۶تایی قادر می‌باشد بلوک های سیمانی در اندازه های مختلف و بسته به نیاز مشتریان ساخته و تولید کند و در بازارها به فروش گذاشته شود تا مردم به راحتی بتوانند نیازشان را برطرف سازند. قیمت این محصول بسیار مناسب است. از این رو نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. دستگاه بلوک زنی ۶تایی از قیمت های به روزی در بازار های مختلف به فروش می رسد.

 

قیمت روز دستگاه بلوک زنی 6 تایی

خصوصیات این محصول با کیفیت

خصوصیات بسیار منحصر به فردی دستگاه بلوک زنی ۶ تایی می تواند داشته باشند که می توان به چندین نمونه اشاره کرد:

۱- سرعت این نوع دستگه زیاد می باشد.
۲- از قطعات بسیار باکیفیتی به ساخت رسیده اند.
۳- در رنگ بندی های متنوعی و بسته بندی های اصولی در بازار دیده می شوند.

این دستگاه ها به سهولت و با قیمت ارزان تعمیر میشوند. در کارکردن نیاز به نیروی ویژه یا متخصصی ندارند. اگر از این دستگاه ها استفاده کنیم بلوک های یکدست و زیبایی خواهیم داشت. از بلوک های ساخته شده از این دستگاه ها میتوانیم به عنوان بلوک سیمانی تزیینی در مکان های مختلف نیز استفاده کنیم.

 

خصوصیات دستگاه بلوک زنی 6 تایی

خرید دستگاه بلوک زنی ۶ تایی اتومات

خرید دستگاه بلوک زنی ۶ تایی اتومات بیش تر به صورت عمده به فروش می رسد. زیرا همانطور که از نامش پیداست این دستگاه به صورت اتوماتیک فعالیت می کند.

معمولا دستگاه بلوک زنی اتوماتیک از سایر دستگاه ها قیمت بالاتر و گرانتری دارد. اما بلوک های سیمانی را میتوان در اندازه های مختلف و بسته به درخواست مشتری تغییر داد.

نوع موتور دستگاه نیز بسیار مهم است. هر چقدر موتور بکار گرفته شده قوی تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. چند کاره بودن دستگاه نیز مهم است. بعضی از این دستگاه ها انواع مختلف بلوک را تولید می کنند و هر چقدر انواع بیشتری تولید کنند، قیمت آن نیز بیشتر است

دستگاه های بلوک زنی معمولا دارای سه بخش اصلی قالب، بدنه و سمباده هستند، از این دستگاه ها برای تولید بلوک های سبک در کارگاه ها نیز استفاده می شود، در این دستگاه ها مصالح ساختمانی مثل سیمان ، ماسه و پوکه مخلوط میشوند و در یک سینی ریخته می شوند و بعد از اینکه مواد باهم مخلوط شدند.

در روش آنلاین، فروشنده دستگاه را به صورت مستقیم از تولید کننده به دست شما می رساند، به همین دلیل امکان تقلبی بودن قطعات دستگاه وجود ندارد و با کیفیت بالا و قیمت ارزان به دست شما می رسد، خرید دستگاه بلوک زنی از طریق آنلاین در وقت و هزینه های ایاب و ذهاب شما صرفه جویی می کند، همچنین اگر دستگاه را به صورت عمده و یا در فروش ویژه سایت ها خریداری کنید.

 

خرید دستگاه بلوک زنی 6 تایی اتومات