مرکز فروش دستگاه بلوک زن قزوین

دستگاه بلوک زن قزوین، دارای کیفیت بالا است. مرکز تولید این دستگاه آن را با ارزانترین قیمت از طریق سایت به مشتریان عرضه می‌نماید. اگر دارای مراکز تولید بلوک بتنی هستید و یا در فروش و صادرات انواع دستگاه بلوک زنی فعالیت می‌نمایید.برای استعلام قیمت این محصولات و نحوه خرید به سایت این مجموعه مراجعه نمایید و از سود و مزایای آن بهره مند گردید.

مرکز فروش دستگاه بلوک زن قزوین

مشخصات فنی این محصول خوب

امروزه استفاده از انواع بلوک سیمانی در ساختمان سازی‌، جداول، کف پوش های پیاده روها و غیره افزایش یافته است. طبیعتاً این بلوک ها با دستگاه های مخصوصی تولید می‌شوند. به این دستگاه ها، دستگاه بلوک زنی گفته می‌شود.

دستگاه بلوک زنی تخم گذار و دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک از جمله این دستگاه ها می باشند که در مجموعه زیر قابل سفارش و خرید می باشند. این دستگاه ها دارای مشخصات فنی می باشند که در زیر به اختصار توضیح داده می شود.

به طور کلی دستگاه های بلوک زنی شامل سه قطعه اصلی قالب، بدنه و سمباده می‌باشند. این دستگاه ها دارای شش قالب مختلف می‌باشند. همچنین به طور همزمان قابلیت تهیه بلوک با هر شش قالب را دارند. امکان تعویض این قالب ها وجود دارد. به طوری که می توان هر شش قالب را یک نوع به خصوص در نظر گرفت که بستگی به نوع مورد نیاز دارد. لازم به ذکر است که بدانید این دستگاه ها می توانند بلوک سقفی و دیواری نیز تولید کنند.

بدنه این دستگاه ها چدنی هستند. از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می‌باشند. دستگاه های بلوک زنی نیمه اتوماتیک دارای پرس هیدرولیک و ویبره برقی می‌باشند. بنابراین بلوک های با ابعاد دقیق تری تولید می‌کند. همچنین سطح بلوک های تولیدی صاف و یکنواخت خواهد بود. با استفاده از این دستگاه ها تیراژ تولید بلوک های تولیدی خود را بالا ببرید که از لحاظ کیفیت و اقتصادی برای شما به صرفه نیز می باشد.

قطعات دیگر این دستگاه ها شامل گیربکس، موتور ویبره، شاسی، پمپ و غیره می باشد که تمام محصولات این مجموعه از بهترین و با کیفیت ترین قطعات تشکیل شده اند. با خرید دستگاه های بلوک زنی از مجموعه زیر، از کیفیت قطعات آن اطمینان کامل داشته باشید و بلوک های با کیفیتی تولید کنید.

مشخصات فنی این محصول خوب

قیمت بهترین دستگاه بلوک زن قزوین

اگر برای خرید دستگاه بلوک زنی به دنبال مرکز پخشی هستید که علاوه بر معتبر بودن در جهت کیفیت محصولاتش، قیمت دستگاه بلوک زنی نیز برایتان حائز اهمیت است. مجموعه زیر آماده ارائه دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک قزوین با قیمت مناسب می باشد.

برای استعلام قیمت بهترین دستگاه بلوک زنی قزوین می توانید به سایت مجموعه زیر مراجعه کنید. همچنین با راهنمایی کارشناسان فروش در این مجموعه اطلاعات خود را پیرامون انواع دستگاه بلوک زنی افزایش دهید. همچنین بعد از رسیدن به پاسخ سوالاتتان، خرید خوبی را تجربه کنید. تمام محصولات این مجموعه با ارزان ترین قیمت و به صورت مستقیم به فروش می رسد.

قیمت بهترین دستگاه بلوک زن قزوین