عرضه بهترین دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک یکی دیگر از انواع دستگاه هایی است که برای تولید بلوکه های سیمانی استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه ها بلوکه های سیمانی در ابعاد مختلف و متنوع و اندازه های گوناگون تولید می‌شوند. سایت ما افتخار تولید و توزیع این محصول نیمه اتوماتیک را دارد. کیفیت این محصولات به گونه ای زیاد است که توانسته اعتماد بسیاری از فروشندگان و خریداران را به خود اختصاص دهد. طراحی این دستگاه ها و نحوه تولید بلوکه ها در آنها زیر نظر کارشناسان بررسی و تحلیل شده است.

 

عرضه بهترین دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

نکاتی درباره این محصول

دستگاه هایی که در فرایند بلوکه زنی و در تهیه و ساخت بلوکه های سیمانی استفاده می شود دستگاه های بلوکه زن نامیده می شود. انواع دستگاه بلوک زن شامل دستگاه بلوکه زن دستی،دستگاه بلوکه زن نیمه اتوماتیک،دستگاه بلوکه زن اتوماتیک و خودکار،و… می‌باشند.

دستگاه بلوک زن دستی:این دستگاه که نحوه کار آن قدیمی بوده و ویبره مواد به صورت دستی انجام میشود. پس از تولید یک ردیف بلوکه به سمت جلو باید حرکت داده شود تا بتواند ردیف دیگری را تولید کند.ابعاد بلوکه های تولید شده به وسیله آن را می توان به درخواست مشتری تغییر داد.اما کار با آن مقداری سخت است.

دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک: این دستگاه که نحوه ویبره مواد برقی بوده و فرایند پرس مواد به صورت هیدرولیک انجام می‌شود. همچنین ابعاد بلوکه های تولید شده آن بسیار دقیق است. بنابراین می‌تواند بلوکه های زیادی را در مدت زمان کمی تولید کرده و کف این بلوکه ها بسیار صاف و تمیز است. این بلوک ها مقاومت بیشتری نیز دارند.

دستگاه بلوک زن اتوماتیک:این محصول که کلیه فرایند تولید بلوکه های سیمانی خودکار و اتوماتیک است. اما قیمت این دستگاه گران بوده و مکانی را که این دستگاه اشغال می‌کند بسیار زیاد است.

از این بلوک های سیمانی در ساخت ساختمان و خانه و فضای سبز ،دیوار ها،استخر ها،مکان های سرپوشیده،سالن ها،اداره ها،و به عنوان گلدان و.‌..استفاده می‌شود.

این بلوکه ها نسبت به بلوکه های سفالی و آجر مقاومت بیشتری دارند. بنابراین در ابعاد بزرگ ترین تولید می‌شوند. همچنین ضد آب بوده زیرا از جنس سیمان است و راحت تر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

نکاتی درباره دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

فروشنده عمده دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

دستگاه بلوک زن بتنی. یکی از محصولات مهم و ویژه سایت ما بوده که توانسته با کیفیت و کارآرایی زیادی که دارد اعتماد و توجه بسیاری از فروشندگان و خریداران را به خود اختصاص دهد. همچنین سایت ما انواع دیگر این دستگاه ها و بالابر ساختمانی و بتونیر و ….را نیز عرضه میکند. قیمت محصولات ما نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار بسیار مناسب تر است. زیرا در فرایند توزیع ما واسطه کم است.

 

فروشنده عمده دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک