کارخانه ساخت بلوک‌زن تخم گذار

کارخانه ساخت بلوک‌زن تخم گذار یکی از واحد های تولیدی صنعتی است. این واحد عرضه حجم زیادی از این محصول را وارد بازار می‌کند. از این طریق گامی مؤثر در زمینه توسعه صنعت ساختمان سازی برداشته است. در حال حاضر این واحد تولیدی یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید کننده این محصول به شمار آمده است.

 

کارخانه ساخت بلوک زن تخم گذار

مشخصات بلوک زن تخم گذار

بلوک‌زن تخم گذار یکی از دستگاه های صنعتی است که به منظور افزایش سرعت کار تولید انواع بلوک ساخته است. همچنین قادر هستند در مدت زمان کوتاهی تعداد انبوهی بلوک را که در حد اعلی کیفیت می باشند تولید نمایند.

این محصول کاملا اتومات بوده و دارای محفظه ای است. این محفظه در قسمت فوقانی دستگاه تعبیه شده و در آن مخلوطی از سیمان و شن ریخته می شود.

سیمان های ملات که در غلظت تنظیم شده ای تهیه می شوند از خروجی مخزن خارج می‌شوند. سپس به قسمت خط کش های بلوک زنی انتقال داده می‌شوند. به وسیله اهرم هایی که در قسمت های مختلف دستگاه تعبیه شده اند با سیستم تحت فشار به شکل قالب های بلوک در آمده اند. سپس روی زمین قرار می‌گیرند.

پس از تولید بلوک در هر ردیف، سیستم بلوک‌زن تخم گذار فعال می‌شود. اهرم ها به اندازه سی الی پنجاه سانتی متر جا به جا شده و فرایند بلوک زنی تکرار می شود.

لازم به ذکر است که این عمل تا جایی ادامه پیدا می کند که مخزن فوقانی دستگاه از سیمان مخلوط شود. سپس خالی شده یا دستگاه به هر دلیلی از کار بیافتد.

مواردی که به عنوان مشخصات بلوک زن با کیفیت می توان به آن اشاره نمود قابلیت تولید چندین بلوک به طور هم زمان می‌باشد. که از نظر تولید کنندگان بلوک ها یک گزینه مثبت برای این دستگاه به شمار می آید.

 

مشخصات بلوک زن تخم گذار

ساخت بلوک‌زن تخم گذار

شرکت تولید کننده بلوک‌زن تخم گذار  علاوه بر تولید انواع دستگاه های تخم گذار بلوک زن به صورت هم زمان به ارائه بلوک زن تخم گذار نیز می پردازد.

این شرکت، فعالیت های توزیعی خود را در سطح گسترده ای انجام داده است. در مدت زمان کوتاهی به حجم زیادی از نیاز متقاضیان اعم از اینکه در بازار داخلی باشند یا در گروه متقاضیان خارجی این محصول قرار بگیرند پاسخ مثبت می‌گوید.

این واحد تولیدی_توزیعی سالانه حجم گسترده ای از تولیدات خود را به خارج از کشور صادر نموده و در اختیار متقاضیان خارجی این محصول قرار می دهد.

ارائه کننده بلوک زن تخم گذار