سفارش مستقیم دستگاه بلوک زنی بتنی

سفارش مستقیم دستگاه بلوک‌زنی باعث حذف واسطه ها می‌گردد. اگر تصمیم به راه اندازی کارگاه بلوک زنی دارید این محصول انتخاب مناسبی می‌باشد. کیفیت هر محصولی حاصل کیفیت اجزا آن است. در یک پروژه ساختمانی، دقت اجزایی مانند بلوک بتنی بر نتیجه ی نهایی تاثیر قابل توجهی دارد. متولیان ساخت و ساز که به کیفیت پروژه خود اهمیت می دهند ترجیح می دهند که از مصالح با دقیق و با کیفیت استفاده نمایند.

 

سفارش مستقیم دستگاه بلوک زنی بتنی

معرفی انواع این محصول

دستگاه های بلوک زنی براساس تعداد بلوک خروجی در هر بار کارکرد به چهار دسته‌ی ۴ بلوک، ۵ بلوک، ۶ بلوک و ۱۲ بلوک تقسیم می شوند که انتخاب از میان این حالات بایستی متناسب با سرعت مدنظر برای بلوک زنی باشد. تعداد بیشتر بلوک زنی در هر بار کار دستگاه منجر به بازده بالاتر می شود. اما به همان نسبت قیمت دستگاه بالاتر می رود.

از نظر نحوه عملکرد، دستگاه های بلوک زنی به چهار دسته تقسیم می شوند. عبارتند از : دستی، برق، نیمه اتواتیک (هیدرولیک) و تمام اتوماتیک. دارای قسمتهای مختلفی مانند الکترو ویبره، سمبه،قالب، تابلو برق، پمپ هیدرولیک، شاسی، سینی، شیر هیدرولیک هستند.

در نوع نیمه اتوماتیک، سیستم ویبراتور و پرس دستگاه به صورت برقی عمل می کند. اما جابه جایی دستگاه به صورت دستی انجام می شود. به همین دلیل به این دستگاه نیمه اتوماتیک گفته می شود. اما در نوع اتوماتیک هیچگونه دخالت دستی وجود ندارد. یعنی دستگاه بلوک زنی ثابت عمل می کند و بلوک های تولیدی توسط نوار نقاله به محل عمل آوری منتقل می شوند. دستگاه اتوماتیک از نظر فضا، جای زیادی اشغال می کند اما بازده بالاتری دارد.

ویژگی مثبتی که بعضی از دستگاه های بلوک زنی دارند این است که قسمت قالب آنها قابل تعویض می باشد. یعنی قابلیت این را دارد که بلوک سقفی، دیواری و جدول تولید کنند. همین تنوع محصول باعث افزایش بازار هدف محصولات تولیدی می شود.

 

معرفی انواع دستگاه بلوک زنی بتنی

فروش دستگاه بلوک زنی بتنی اصفهان

فروش دستگاه بلوک زنیِ با کیفیت، تخصص ماست. در دستگاه های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک به دلیل اینکه مراحل فشرده سازی و ویبره به صورت دائم و توسط دستگاه انجام می شود. سفارش مستقیم دستگاه بلوک‌زنی باعث حذف مستقیم واسطه ها می‌گردد.

قسمت قالب کاملا از مواد پر می شود و فضای خالی در آن باقی نمی ماند. همین امر باعث می شود که بلوک تولیدی دقت و کیفیت بالایی داشته باشد. دستگاه بلوک زنی اصفهان یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه‌ی دستگاه های بلوک زنی است که مواد سازنده قسمتهای دستگاه، نوع شفت های به کار رفته، پمپ های مصرفی، سنسورها و قطعات الکترونیکی در آن با حساسیت بالایی انتخاب شده اند. همین دقت و توجه باعث دوام و ماندگاری دستگاه و کیفیت محصولات تولیدی می شود.

اگر تصمیم به خرید این محصول دارید از طریق تکمیل فرم مشاوره و سفارش اطلاعات خود را ثبت نمایید تا از مشاوره رایگان همکاران متخصص ما در مراحل انتخاب و ثبت سفارش بهره مند گردید.

 

فروش دستگاه بلوک زنی بتنی اصفهان