شرکت فروش دستگاه بلوک‌زن حرفه ای

شرکت فروش دستگاه بلوک‌زن حرفه ای با راه اندازی فروشگاه های آنلاین ابزار آلات ساختمانی، اقدام به فروش محصولات خود با حذف واسطه ها نموده اند.

انواع دستگاه بلوک زن شامل دستگاه بلوک زن دستی و صنعتی می باشد. برای تهیه ی بلوک های بتنی مورد استفاده در جدول، دیوار های ساختمانی، سقفی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت فروش دستگاه بلوک‌زن حرفه ای

فواید انواع دستگاه حرفه ای

به طور کلی تمام دستگاه های بلوک زن از سه قسمت بدنه، سمباده و قالب تشکیل شده اند. همچنین اجزاء زیر با توجه به نوع بلوک زن در آنها به کار می رود.
پمپ و گیربکس حرکتی موتور، قدرت موتور ویبره دستگاه، شاسی دستگاه، قابل و سمباده تشکیل شده اند.

در بازار انواع دستگاه بلوک زن به صورت سنتی وجود دارد. شامل نوع دستی و بلوک زن تخم گذار شش تایی می باشد. همچنین دستگاه بلوک زن اتوماتیک به دو صورت نیمه اتوماتیک، و هیدرولیک وجود دارد.

بلوک زن هیدرولیک به دو نوع تقسیم می‌شود. از جمله بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک می‌باشد. در زیر به نوع عملکرد دستگاه های بلوک زن حرفه ای اشاره می شود.

دستگاه بلوک زن دستی تخم گذار برای تولید بلوک‌ های سیمانی به صورت ردیفی عمل می کند. بلوک های سیمانی در اندازه های دقیق از جمله (۴۰*۲۰*۱۰)، (۴۰*۲۰*۷)، (۵۰*۲۰*۱۵) و (۴۰*۲۰* ۲۰) را تولید می نمایند. در برخی موارد قابلیت تغییر اندازه ها را دارند.

نوع دیگر دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک یا بلوک زن حرفه ای می باشد. فرد تولید کننده به صورت مستقیم در تولید بلوک های سیمانی نقشی ندارد. همچنین دستگاه در زمان تولید بلوک ها از طریق نوار نقاله که در زیر آن طراحی شده است. بلوک ها را به مکانی صاف جهت خشک شدن هدایت می کند. بنابراین دارای مزایای زیر می باشد.

بدون نیاز به جابجایی دستگاه توسط تولید کننده کنترل سریع و آسان دستگاه، قابلیت تعویض قالب ها و تولید انواع بلوک ها در اندازه های مختلف را دارا می باشد.

هزینه ی اولیه تهیه این دستگاه بالا بوده است. اما به علت تیراژ تولید بالا و قابلیت های گفته شده از بقیه نمونه ها بهتر و به صرفه تر می باشد.

فواید انواع دستگاه حرفه ای

شرکت فروش دستگاه بلوک‌زن حرفه ای ثابت

قیمت دستگاه بلوک زن ثابت به عوامل مختلفی از جمله نوع کاربرد مورد استفاده، قدرت موتور و ویبره، قابلیت تولید نوع بلوک های سیمانی و غیره بستگی دارد. فروشندگان دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک یا ثابت با راه اندازی فروشگاه های آنلاین اینترنتی اقدام به معرفی و فروش محصولات خود نموده اند. مشتریان پس از ثبت سفارش می توانند در محل کار خود با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

شرکت فروش دستگاه بلوک‌زن حرفه ای ثابت