محل عرضه بلوک‌زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک

محل عرضه بلوک‌زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک در برند های معتبر ایرانی معرفی می‌ شود که قیمت های فروش بسیار مناسبی برخوردار هستند. می‌ توان از آنها برای تهیه انواع بلوک های سقفی، دیواری و تیغه ای استفاده کرد. این نوع محصولات قابلیت جابجایی و دور زدن دارند. به همین دلیل بازار فروش گسترده به خود اختصاص می‌ دهند.

محل عرضه بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک

خصوصیات دستگاه هیدرولیک نیمه اتوماتیک

دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک هیدرولیک یکی از بهترین تجهیزات مورد استفاده برای صنعت ساختمان سازی می باشد. از آن برای تهیه انواع بلوک های سقفی و دیواری استفاده می گردد. از مهمترین خصوصیات بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک و مشخصات فنی این نوع دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع تجهیزات قابلیت ساخت و تولید انواع بلوک های سقفی، دیواری و تیغه ای را به خود اختصاص می‌ دهند.
  • این تجهیزات از وزن ایده‌آلی برخوردار هستند. قابلیت جابجایی و دور زدن دستگاه به کمک نیروی محرکه الکتروموتور و گیربکس وجود دارد.
  • دستگاه های هیدرولیک بلوک زن به سیستم های بسیار پیشرفته مجهز هستند. جهت حرکت آسان قالب و چکش و تسریع در امر تولید از آنها استفاده می‌ شود.
  • ظرفیت تولید این نوع دستگاه ها بر اساس سایز و ابعاد آنها مشخص می گردد. به طور معمول قالب های ۱۸۰۰ تا ۴ هزار عدد را انجام می دهند.
  • این نوع دستگاه ها دارای ۴ الکترو موتور پر قدرت هستند. بنابراین سیستم ویبره، هیدرولیک را تحت تأثیر خود قرار می دهند.
  • دستگاه های بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک مجهز به تابلو برق کامل و سیستم ایمنی کنترل فاز می باشند.
  • این نوع دستگاه ها از قیمت فروش مناسبی برخوردار هستند.

    خصوصیات دستگاه هیدرولیک نیمه اتوماتیک

فروشندگان بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک

فروشندگان بلوک زن نیمه اتوماتیک هیدرولیک این نوع تجهیزات صنعتی را در برند های معتبر داخلی و خارجی معرفی می نمایند. هر کدام دارای آپشن ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند. از این رو بر اساس همین پارامتر ها طیف کاربری آنها مشخص می شود.

همانطور که مستحضر هستید دستگاه های بلوک زن جزو تجهیزات مورد استفاده برای ساخت انواع بلوک های ساختمانی می باشد. هرچقدر قابلیت‌ ها و عملکرد این نوع دستگاهها بهتر باشد در نهایت متریال های با کیفیت طراحی و تولید می‌شوند.

فروشندگان عرضه بلوک‌زن هیدرولیک در سایز و اندازه ها و توان های مصرفی و ظرفیت‌های تولیدی متفاوت ارائه می‌ دهند. بر اساس این پارامتر ها تعیین قیمت این محصولات مشخص می گردد. به همین دلیل است که انواع این نوع دستگاه ها دارای قیمت های فروش مختلف می باشند.

فروشندگان بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک