عرضه مستقیم بلوک‌زن نیمه اتوماتیک

مراکز عرضه عرضه مستقیم بلوک‌زن نیمه اتوماتیک بهترین برندهای این محصول را به مشتریان خویش ارائه می‌دهند. یکی از مهمترین مصالحی که این روزها از آن برای ساخت بناهای مختلف استفاده های فراوانی می شود، بلوک سیمانی می باشد. نقش بسیار مهمی در استحکام بنا ایفا می کند. این بلوک ها را توسط دستگاه مخصوصی به نام بلوک زن تولید می نمایند.

عرضه مستقیم بلوک‌زن نیمه اتوماتیک

اطلاعاتی درباره این دستگاه پرکاربرد

دستگاه بلوک زن همان گونه که از نام آن مشخص است، برای تولید و ساخت انواع بلوک های سیمانی مورد استفاده قرار می گیرد. با بهره گیری از این دستگاه می توان بهترین و عالی ترین نوع بلوک های سقفی و دیواری را تولید کرد. از این رو از آنها برای استحکام و دوام بنا استفاده نمود.

این دستگاه ها دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند. یکی از آنها دستگاه بلوک زنی است که به صورت نیمه اتوماتیک کار می کند. ما در این قسمت به برخی از مهمترین ویژگی های آن اشاره می کنیم:

  • این دستگاه دارای سه قسمت اصلی می باشد که شامل بدنه، قالب و سمباده است.
  • مکانیزم این دستگاه شباهت فراوانی به دستگاه بلوک زن دستی تخم گذار است. تفاوت اصلی که میان آنها وجود دارد این است که بلوک هایی که با این دستگاه تولید می شوند دارای ابعادی بسیار منظم و دقیق می باشند.
  • عملیات این دستگاه به صورت ویبره برقی می باشد. پرس نیز به شکل هیدرولیک در آن انجام می پذیرد.
  • با استفاده از این دستگاه می توان بلوک های سیمانی را در تعداد بالا تولید نمود.اطلاعاتی درباره این دستگاه پرکاربرد

خرید بهترین بلوک زن نیمه اتوماتیک در بازار

این روزها بسیاری از شرکت های تولید کننده مصالح ساختمانی از جمله بلوک های سیمانی، اقدام به خرید بهترین نوع دستگاه بلوک زن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بازار نموده‌اند. بنابراین از کارایی بی نظیر آن برخوردار می شوند. در کوتاه ترین زمان ممکن تعداد بسیار زیادی از این بلوک ها را در ابعاد و اندازه های مورد نظر تولید می شود. همچنین در دسترس سازندگان بناهای مختلف قرار می دهند.

شایان ذکر است که قیمت دستگاه بلوک زن در بازار کشورمان به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین آنها نوع این دستگاه می باشد. به عبارتی می توان گفت قیمت عرضه مستقیم بلوک‌زن از نوع نیمه اتوماتیک و دستی آن بیشتر است. زیرا بسیاری از امور تولید بلوک را خود به تنهایی انجام می دهد. همچنین نیازی به اپراتور ندارد.
البته اگر شما به دنبال یک دستگاه با کارایی عالی و قیمت مناسب هستید، ما به شما دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک را پیشنهاد می کنیم.

خرید بهترین بلوک زن نیمه اتوماتیک در بازار