عرضه مستقیم دستگاه بلوک‌بتنی سبک

عرضه مستقیم دستگاه بلوک‌بتنی سبک امروزه در فروشگاه ها ی معتبر و دفاتر فروش این محصول در سراسر کشور انجام می پذیرد. عرضه و فروش دستگاه بلوک زنی به صورت مستقیم میسر گردیده است. می توانید از بهترین نوع آن یعنی دستگاه بلوک‌بتنی سبک اتوماتیک برخوردار گردید. همچنین فرصت دسترسی به انواع دستگاه بلوک زنی مرغوب با برندهای معتبر را هم خواهید داشت. گفتنی است از دستگاه بلوک زنی به منظور تولید انواع بلوک بهره برده و بهترین کارایی، عملکرد را در این زمینه به همراه دارد.

عرضه مستقیم دستگاه بلوک بتنی سبک

دستگاه بلوک‌بتنی سبک چه مشخصاتی دارد؟

یکی از مصالح ساختمانی بسیار مهم که با آن عملیات دیوارچینی را انجام داده و بنای ساختمان را با آن می گذارند، بلوک است. انواع مختلف از جمله بلوک بتنی را در برگرفته است. این نوع بلوک، ضمن به همراه داشتن مقاومت زیاد، سبک بوده و بنابراین کار با آن راحت خواهد بود.

اما لازمه تولید این بلوک برای تولیدکنندگان، استفاده از دستگاه بلوک‌بتنی بوده و با کمک چنین دستگاهی است. می توان انواع بلوک بتنی را در سریع ترین زمان تولید و تدارک دید. در ادامه می خواهیم تا موضوع دیگری را راجع به این دستگاه مورد بررسی قرار دهیم.  مشخصات دستگاه بلوک بتنی سبک می باشد.  به این مشخصات در قسمت زیر اشاره شده است:

  • یکی از بهترین انواع آن، دستگاه بلوک‌بتنی اتوماتیک می باشد.  از نوع دستگاه های ثابت به شمار می آید.
  • از مزیت های عمده این دستگاه این است.  ضمن به همراه داشتن سرعت زیاد در امر تولید، ظرفیت قابل توجهی را برای تولید بلوک هایی با تعداد بالا را در خود جای داده است.
  • به آن دستگاه بلوک زن ثابت نیز اطلاق شده و توسط یک اپراتور هدایت می شود.
  • مجهز به سیلو و قالب های قابل تعویض بوده و بالای سیزده هزار بلوک را در هر دوره کاری می تواند تولید نماید.
  • ابعاد مختلفی را در برگرفته که مناسب ترین آن دستگاه بلوک زنی ۲۰*۲۰*۴۰ سانت می باشد.

دستگاه بلوک بتنی سبک چه مشخصاتی دارد؟

قیمت عرضه مسقیم انواع دستگاه بلوک‌بتنی سبک

با توجه به اینکه انواع دستگاه بلوک بتنی سبک در مدل ها و کیفیت های متفاوتی به بازار راه پیدا کرده است. همچنین سیستم های کارکردی آنها نیز از یکدیگر متمایز می باشد. لذا این مسائل روی قیمت عرضه مستقیم دستگاه بلوک‌بتنی  تاثیر نهاده و آن را با درجاتی از تغییر همراه گردانده اند.

گفتنی است دستگاه های بلوک زنی هیدرولیکی نسبت به دستگاه های بلوک زنی برقی یا اتوماتیک، قیمت ارزان تری داشته است. می توانید آن را انتخاب کرده و به لیست خرید اضافه نمایید. همچنین دستگاه های اتوماتیک قیمت بالاتری داشته. اگر ظرفیت تولیدی بالای دستگاه، بیشتر از قیمت آن برایتان اهمیت دارد. می توانید به سراغ همین مدل برای انتخاب بروید. در هر صورت این شما هستید که انتخاب می کنید. دستگاه بلوک زنی ساده و ارزان قیمت نصیبتان شود. یا یک دستگاه پیشرفته با قیمتی بیشتر.

قیمت انواع دستگاه بلوک بتنی سبک