عرضه کنندگان دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک

عرضه کنندگان دستگاه بلوک‌زن، این محصول را در انواع مدل ها و ظرفیت های گوناگون با بهترین کیفیت به سراسر کشور ارائه می‌نمایند. با گسترش علم و دانش و پیشرفت تکنولوژی انواع دستگاه بلوک زنی با کارکردهای متفاوت در بازار ارائه شده است. می توان از آنها به عنوان دستگاه بلوک زن دستی تخم گذار، نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک و غیره نام برد.

دستگاه بلوک زنی یکی از تجهیزات اساسی در ساختمان سازی می‌باشد. این دستگاه همانگونه که از نام آن نیز پیدا شده است، وظیفه تولید بلوک را برعهده دارد. همچنین در انواع مدل ها و ظرفیت های گوناگون تولید می‌گردد. مجموعه ما مفتخر است از عرضه کنندگان دستگاه بلوک زن اتوماتیک در سطح کشور باشد.

عرضه کنندگان دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک

ویژگی سریعترین نوع این محصول ۶ تایی

دستگاه های بلوک زنی توانسته است تحولی شگرف در صنعت ساختمان سازی ایجاد نماید. با داشتن کارایی بسیار بالا باعث سهولت کار و بالا رفتن سرعت انجام کار گردیده است. استفاده از دستگاه بلوک زنی تخم گذار از قدیم الایام برای تولید انواع ساختمان ها رایج بوده است. این دستگاه ها به دو صورت برقی و دستی تولید می‌گردد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید به دلیل شباهت این دستگاه به حیوانات تخم گذار به این نام معروف گردیده است.

نحوه عملکرد دستگاه بلوک زنی تخم گذار به صورت ردیفی می‌باشد. یعنی اینکه پس از گذاشتن یک ردیف بلوک سیمانی دستگاه به صورت دستی یا اتوماتیک به سمت جلو می‌رود. همچنین ردیف بعدی بلوک سیمانی گذاشته می‌شود. شایان ذکر است دستگاه بلوک زنی تخم گذار دستی دارای ۴ قالب می باشد. اما نوع اتوماتیک آن در ۵ قالب تولید می گردد. دستگاه یکی از پیشرفت بهترین دستگاههای موجود در بازار است که باعث سهولت کار و کاهش اتلاف وقت گردیده است.

از مزایای استفاده از این دستگاه می توان به تولید انواع متنوعی از بلوک و قابلیت تعویض قالب اشاره نمود. در هنگام خرید دستگاه بلوک زنی باید دقت گردد این محصول از مکان‌های معتبر و برندهای به نام خریداری شود. تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل گردد. همچنین مواد اولیه استفاده شده در تولید این محصول می تواند در بالا رفتن کیفیت محصول نهایی تاثیر بسزایی داشته باشد. این محصول باید استانداردهای روز دنیا تولید گردد.

ویژگی سریعترین نوع این محصول 6 تایی

عرضه کنندگان دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک

مجموعه ما مفتخر است در زمینه توزیع بلوک زن صنعتی فعالیت نماید و این محصول را با کیفیت بالا به بازار عرضه کند. این مجموعه محصولات دیگری از قبیل بلوک زن تخمگذار ۶ تایی نیمه اتوماتیک، برای تولید بلوک با سیستم ویبره ای با قابلیت تعویض انواع بلوک های دیواری و سقفی را تولید می نماید. همچنین نوع دیگری از دستگاه بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک جهت تولید بلوک با سیستم‌های ویبره و با قابلیت تعویض انواع بلوک های دیواری و سقفی نیز به بازار عرضه می شود.

عرضه کنندگان دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک