عمده فروشی دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

عمده فروشی دستگاه بلوک‌زن با افزایش چشمگیر مصرف بلوک در کشور رونق بسیاری پیدا کرده است. از این رو سعی دارد کیفیت محصولات خود را افزایش دهد. دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک یک دستگاه خیلی کاربردی برای تولیدات انبوه انواع بلوک های ساختمانی است. دستگاه بلوک زن دارای انواع مختلفی است که در ادامه مطلب در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

 

عمده فروشی دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

توضیحات کامل دستگاه بلوک زن

مجموعه تولید کنندگان دستگاه بلوک زن بتنی انواع مختلف این محصول را برای انواع مختلف بلوک بتنی تولید و در بازار مشتریان عرضه می کنند. دو مورد از دستگاه هایی که در مجموعه ما توانسته به تولید انبوه برسد و مشتریان و سفارشات بسیار زیادی برای ان داریم:

۱. اولین دستگاه بسیار پر کاربرد دستگاه بلوک زنی شش تایی تخمگذار نیمه اتوماتیک که قالب شش تایی دارد. همچنین بسیار پر کار برد بوده و‌به کار سرعت عمل می دهد. برای تولید بلوک با سیستم ویبره ای است که این سیستم لرزشی دستگاه موجب تعویض بلوکهای دیواری و سقفی می شود. همچنین برای این مورد کاربرد بسیار زیادی دارد.

۲. دومین دستگاه پر فروش ما بلوک زن هیدرولیکی است که نیمه اتوماتیک است. این دستگاه هم برای تولید بلوک سیستم ویبره ای داشته که این دستگاه هم قابلیت تعویض انواع بلوک های سقفی و دیواری را داشته وبسیار پر کاربرد است.

 

توضیحات کامل دستگاه بلوک زن

ساده ترین دستگاه بلوک زنی را بشناسیم

دستگاه بلوک زنی بتنی همانطور که می دانید دستگاهی است که بلوک بتنی می سازد. ساده ترین دستگاه ها انواع دستی آن هستند. دستگاه بلوک زنی ساده و دستی با کمک نیروی انسانی بلوک تولید می کند.

تولید کنندگان بلوک زن دستی این دستگاه ها را با قالب های دوتایی، سه تایی و چهارتایی تولید کرده اند. بنابراین مصرف کننده می‌تواند بر طبق نیاز و سرعت عمل در کارش از قالب مورد نظر بهره ببرد.

مصرف کنندگان در موقع کار از بلوک زن های دوتایی بیشتر برای تولید بلوک های دیواری استفاده می کنند. عملکرد این دستگاه ها کاملا به صورت دستی می باشد. در موقع کار نیازی به برق ندارند. اما بلوک زن های دستی سه تایی و چهار قالبی عموما تک موتوره و دو موتوره می‌باشد. بنابراین به ان ها بلوک زن نیمه اتوماتیک می گویند که با قدرت بالاتری به تولید بلوک بتنی می پردازد.

بلوک زن دستی کاربردی بسیار آسان تر از سایر انواع دستگاه های دیگر دارد. اما ذکر ‌این نکته ضروری است که استفاده از دستگاه های ساده به نیروی دستی زیادی نیاز دارد. یک نفر به تنهایی از عهده کار بر نمی آید. برای کار با این دستگاه باید یک شیفت کاری چند نفره در نظر گرفته شود.

در کل انواع دستگاه های بلوک زنی چه ساده باشند چه برقی و اتومات باید جنس بدنه بسیار مستحکم و مقاومی داشته باشند. زیرا در هنگام تولید بلوک بتنی فشار بسیاز زیادی روی دستگاه اعمال می شود. پس مقاومت و استحکام بالای دستگاه موجب می شود تا محصول بتنی حاصله بلوک هایی مستحکم و درجه یک باشند‌.

 

ساده ترین دستگاه بلوک زنی را بشناسیم

پخش کننده بلوک زنی نیمه اتوماتیک

یکی از بهترین راه های خرید یک دستگاه بلوک زن مطمعن وبا کیفیت خرید بی واسطه از مجموعه پخش دستکاه بلوک زن نیمه اتوماتیک است. زیرا با خرید مستقیم از این مجموعه این اطمینان برایتان حاصل می شود که دستگاهی که خریداری کرده اید کیفیت و مرغوبیت و کارایی لازم را دارد .

از مزایای دیگر خرید این دستگاه از پخش کننده اصلی بلوک زنی نیمه اتوماتیک این است که مبلغ کم تری بابات خرید دستگاه می پردازید. زیرا مجموعه پخش ما مبدا اصلی تولید و پخش این دستگاه است. قیمت نهایی ما برای دستگاه نرخ کارخانه ای و با سود کم است. عمده فروشی دستگاه بلوک‌زن با افزایش چشمگیر مصرف بلوک در کشور رونق بسیاری پیدا کرده است.

برای اشنایی بیشتر با عمده فروشان و پخش کننده گان اصلی بلوک زنی نیمه اتوماتیک باید در سایت معتبر ما با کارشناسان فروشمان ارتباط بگیرید. کارشناسان قیمت دقیق تولید کارخانه ای و اطلاعات تکمیلی درباره کارکرد دستگاه را در اختیارتان قرار می‌دهند. بعد از تکمیل فاکتور فروش خرید شما ثبت و نهایی می‌شود. بنابراین دستگاه های خریداری شده به دست شما خواهد رسید.

 

پخش کننده بلوک زنی نیمه اتوماتیک