فروشنده انواع دستگاه بلوک زنی صنعتی

یکی از بهترین و پر طرفدارترین دستگاه ها درعملیات بلوک زنی،دستگاه بلوک‌زنی صنعتی است. طریقه کار این دستگاه به این صورت است که ابتدا موادی از جمله سیمان و ماسه را مخلوط کرده و سپس مواد مخلوط شده را داخل سینی می ریزد.در مرحله ی بعد مواد را داخل قالب میریزیم تا فضای خالی پر شود.سمبه دستگاه را پایین آورده تا مواد فشرده شود و در مرحله آخر قالب را بالا می آوریم و در نهایت بلوک تشکیل میشود.نکته ی مهم این است که در این مرحله ویبره نباید خاموش شود.چرا که فرایند ساخت بلوک متوقف میشود.

 

فروشنده انواع دستگاه بلوک زن صنعتی

ویژگی های دستگاه بلوک زن هیدرولیکی

برای تولید بلوک در هرجایی که بلوک ساخته میشود از دستگاه بلوک زن استفاده میکنند. این دستگاه از سیستم هیدرولیک استفاده میکند.دستگاه بلوک زن هیدرولیکی به این صورت است که مصالح روی سینی دستگاه ریخته میشود و سپس به سمت قالب و در نهایت پس از فشرده شدن مصالح بلوک آماده میشود.استفاده از سیستم هیدرولیک در این نوع بلوک برای پر کردن قالب می باشد.برای بالا بردن مصالح و جابه جایی،میتوان از جک هیدرولیک بالا برنده استفاده کرد.تمامی مراحل اتوماتیک انجام میشود و فقط یک اپراتور برای کنترل آن نیاز دارد.

دستگاه های بلوک زن هیدرولیکی دو دسته میباشند:دستی و برقی.در بلوک زن دستی تولید بلوک، نیمه اتوماتیک و دستی میباشد و به یک اپراتور نیاز دارد.

قیمت دستگاه های بلوک زن متفاوت است.یکی از معیار های تعیین قیمت، سرعت تولید بلوک در یک زمان خاص و برند بلوک زن،میباشد.هرچه سرعت تولید بیشتر باشد؛قیمت آن دستگاه و برند هم بیشتر است.یکی از ویژگی های مهم دستگاه بلوک زن که بر قیمت آن هم تاثیر گذار است،بلوک زنی با استفاده از برق تک فاز و سه فاز میباشد.چنین دستگاهی قطعا دستگاه بهتری است و قیمت آن بالاتری دارد.

 

ویژگی های دستگاه بلوک زن هیدرولیکی

راه های خرید دستگاه بلوک‌زنی صنعتی

یافتن یک فروش و محل مناسب برای خرید دستگاه بلوک‌زنی صنعتی کار آسانی نیست. اکنون در بازار بسیاری از مدل های ارزان قیمت وجود دارد و شمار زیادی از شرکت های چینی ادعا دارند که تولید کنندگان مجاز دستگاه های بلوک زن هستند که در واقع ادعای آنها خلاف واقعیت است.

برای یک خرید خوب باید به مشتریان راضی مراجعه کنید.باید بررسی کنید که آیا اطلاعات دستگاه برای خرید قابل تایید است یا خیر.جزییات فنی نیز در خرید بلوک زن ها بسیار مهم هستند.یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب و خرید دستگاه بلوک زن صنعتی،فولاد مورد استفاده برای ساخت دستگاه است،چرا که عمر دستگاه را تعیین میکند.از دیگر موارد مهم برای خرید بلوک زن کیفیت سیستم پرس و واحد مخلوط مواد میباشد.در این صورت است که میتوان یک دستگاه بلوک زن صنعتی را از راه درست و با کیفیت خریداری کرد.توجه به نکات ذکر شده،باعث میشود ما خریدی رضایت بخش داشته باشیم.

 

راه های خرید دستگاه بلوک زن صنعتی