فروشنده بلوک زن نیمه اتوماتیک

فروشنده بلوک‌‌‌زن نیمه اتوماتیک، برای خرید این محصول نیمه اتوماتیک می توانیم به مراکز فروش ماشین آلات کشاورزی و ساختمانی مراجعه نماییم. این مراکز معمولا در بیشتر شهرها و استان های کشور وجود دارند.

فروشنده‌بلوک‌زن‌نیمه‌اتوماتیک

عوامل موثر بر قیمت دستگاه بلوک زن

بلوک‌‌‌زن نیمه اتوماتیک مشخصات بارزی دارد که این محصول را نسبت به سایر محصولات مشابه برتری داده است. اینکه به چند مورد از مهم ترین ویژگی های بلوک زنی نیمه اتوماتیک اشاره می نماییم.  شما را برای خرید بهتر و رضایت بخش راهنمایی کنیم. این دستگاه قابلیت تعویض بلوک را دارد. همچنین به راحتی می توان انواع قالب ها را بر روی آن نصب کرد. میزان مصرف انرژی این دستگاه بسیار کم است و در کم ترین زمان می تواند تعداد زیادی بلوک را تولید کند‌. این دستگاه دارای تمیز کننده نیز می باشد. بنابراین با استفاده از آن می توان مواد باقی مانده بر روی سینی و بلوک را تمیز کرد.

بلوک زن تخم گذار شش تایی نیمه اتوماتیک جهت تولید بلوک با سیستم ویبره ای و با قابلیت تعویض انواع بلوک های دیواری و سقفی، بهترین پیشنهاد برای کسانی که می خواهند بهترین بهره وری را از این محصول داشته باشند. این دستگاه با بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین قطعات تهیه شده و دارای ۴ الکترو موتور بسیار قوی می باشد.

دستگاه بلوک‌‌‌زن نیمه اتوماتیک بتنی طول عمر بالایی دارد و نیازی نیست نگران تعمیر یا تعویض آن باشید. بلوک زن اصفهان از مرغوب ترین و پر قدرت ترین انواع بلوک زن است. فروشنده بلوک‌‌‌زن نیمه اتوماتیک و تولید کنندگان و توزیع کنندگان این دستگاه علاوه بر تأمین نیاز بازار های داخلی آن را در تعداد بالا به سایر کشور ها به ویژه کشور های همسایه نیز صادر می کنند.

 

عوامل موثر بر قیمت دستگاه بلوک زن

عواملی که بر قیمت دستگاه بلوک زن تاثیر دارد

دستگاه بلوک‌‌‌زن نیمه اتوماتیک یکی از ماشین آلات بسیار پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی است. همچنین به صورت دستی و برقی در بازار وجود دارد. این دستگاه ها با ترکیب سیمان و ماسه قادر به تولید بلوک هایی به قطر دو میلی متر می باشد.  در هر ۸ ساعت می تواند حدود ۶۵۰ تا ۷۰۰ عدد بلوک را تولید کند. بلوک زن های دستی معمولا دو یا سه تایی می زنند . اما بلوک زن نیمه اتومات قادر به تولید چهار یا شش بلوک در یک زمان است. و می تواند با سرعت بالاتری به نسبت بلوک زن دستی بلوک تولید کند.بلوک زن های دستی برای تولید کننده بلوک کم هزینه تر و قابلیت کار در هر مکانی را دارند .

این محصول به علت وابسته نبودن به انرژی برق می توان در فضاهای مختلف به صورت موقت کار کرد. نیاز به جای ثابت با امکانات برقی ندارد. انواع دستگاه های بلوک زنی وجود دارد. بلوک زن تخم گذار:شش تایی و نیمه اتوماتیک: بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک: بلوک زن دستی و بدون متور:دستگاه بلوک زنی یکی از ماشین آلات بسیار پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی است که به صورت دستی و برقی در بازار وجود دارد. این دستگاه ها با ترکیب سیمان و ماسه قادر به تولید بلوک هایی به قطر دو میلی متر می باشد. از این رو در هر ۸ ساعت می تواند حدود ۶۵۰ تا ۷۰۰ عدد بلوک را تولید کند. بلوک زن های دستی معمولا دو یا سه تایی می زنند .

همه چیز درباره بلوک زن نیمه اتومات

بلوک زن نیمه اتومات قادر به تولید چهار یا شش بلوک در یک زمان است. و می تواند با سرعت بالاتری به نسبت بلوک زن دستی بلوک تولید کند.بلوک زن های دستی برای تولید کننده بلوک کم هزینه تر و قابلیت کار در هر مکانی را دارند . به علت وابسته نبودن به انرژی برق می توان در فضاهای مختلف به صورت موقت کار کرد و نیاز به جای ثابت با امکانات برقی ندارد. انواع دستگاه های بلوک زنی وجود دارد. بلوک زن تخم گذار:شش تایی و نیمه اتوماتیک: بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک: بلوک زن دستی و بدون موتور

امروزه با توجه به محدودیت های تردد و انتشار بیماری کرونا مشتریان می توانند بدون حضور در محل فروش با مراجعه به سایت های فروش این محصولات به صورت آنلاین سفارش داده.  همچنین مدت زمان کوتاهی درب خانه خود تحویل بگیرند. اطلاعات مورد نیاز از دستگاه را از فروشنده بلوک‌‌‌زن نیمه اتوماتیک بپرسید. بلوک زن نیمه اتوماتیک مدل زیادی دارد. دستگاه بلوک زنی شش تایی کارایی زیادی دارد. دستگاه بلوک زنی مدرن بسیار کارایی دارد. صادرات دستگاه بلوک زن بسیار رونق دارد.

عواملی که بر قیمت دستگاه بلوک زن تاثیر دارد

مشخصات فنی دستگاه تمام اتوماتیک

با توجه به سرعت ساخت و ساز در صنعت ساختمان سازی استفاده از آجرهای قدیمی بسیار زمانبر و گران تمام می شود . از طرفی استحکام لازم را در دیوار ها ایجاد نمی‌کند. با ورود دستگاه های بلوک زنی این کار بسیار پر سرعت و با کیفیت بالاتری انجام شد. بلوک ها با حجم چندین برابری جای آجرهای کوچک را گرفتند. همچنین به علت اینکه از جنس سیمان هستند و داخل آن هم با سیمان پر می شود بسیار مستحکم است.

دستگاه های بلوک زنی بعنوان یک عامل برای تولید یک شغل جدید و پر سود وارد عرصه ساختمان سازی شد و به صورت دستی و برقی توانست کمک بسیار زیادی به ساختمان سازان کند. این دستگاه دوتایی سه تایی و چهارتایی بلوک می زند.  معمولا بلوک ها را با قطر دو میل تولید می کند ولی این امکان را هم دارد که میل ها را بیشتر یا کمتر کند. در این صورت ممکن است یا بسیار نازک شده و خرد شوند و یا وزن بلوک ها زیاد شود و قابلیت حمل نداشته باشد. در واقع دستگاه بلوک زن ملات حاصل از مخلوط سیمان و ماسه را در اثر فشار درون قالب ها بصورت بلوک خارج می نماید.  بعد از خشک شدن کامل قابل استفاده می باشند.

مشخصات فنی دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک

عرضه بلوک‌زن  درجه یک

بازار پخش دستگاه بلوک زن ۶ قالبه دارای نوسانات بسیار زیادی است. قیمت این محصول تحت تاثیر دلار است به همین دلیل قیمت آن روزانه تغییر می کند. برای بررسی تغییرات قیمت بلوک زن نیمه اتوماتیک می توان به سایت های اینترنتی برندهای متفاوت مراجعه کرد. گسترش خرید های اینترنتی موجب افزایش حق انتخاب مشتری شده است. زیرا با مراجعه به سایت می تواند تنوع قیمت مرکز تولید بلوک زن را در جای جای ایران بررسی کند. خرید اینترنتی بلوک زن نیز مشمول این موضوع می شود. افرادی که قصد خرید بلوک زن دارند می توانند قبل از اقدام به خرید تنوع محصولات، قیمت و رنگ ها را در سایت های مختلف بررسی کنند. خرید بلوک زن بتنی نیمه اتوماتیک اصفهان، به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب آن، بسیار مقرون به صرفه است.

اگر شما هم قصد خرید این محصول را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کرده.  آن را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت غیر حضوری خریداری کنید. همچنین با برقراری ارتباط با فروشنده بلوک‌‌‌زن نیمه اتوماتیک در واحد پشتیبانی و فروش می توانید راهنمایی های لازم را جهت خرید بهتر و آسان تر دریافت کنید. فروشنده بلوک‌‌‌زن نیمه اتوماتیک  با ارائه محصولی درجه یک و مرغوب تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان گرامی به کار می گیرد‌.

عرضه بلوک‌زن  درجه یک