فروشنده دستگاه بلوک‌زنی شش‌تایی

فروشنده دستگاه بلوک‌زنی شش‌تایی، اگر قصد خرید بهترین دستگاه بلوک زنی را دارید، با ما همراه شوید تا فروشنده های معتبر را معرفی نماییم. این دستگاه وسیله ای کارآمد و مدرن در تولید انواع بلوک برای پروژه های مختلف ساختمانی به شمار می آید. با توجه به تنوع عملکرد و سیستم های فنی نصب شده روی این دستگاه ها به بررسی برخی از ویژگی های فنی آنها می پردازیم.

فروشنده دستگاه بلوک‌زنی شش‌تایی

۴ کاربرد دستگاه بلوک شش تایی

یکی از بزرگترین و در عین حال پرکاربردترین ماشین آلات صنعتی مورد استفاده در صنایع ساختمانی انواع بلوک زن ها هستند. نام دیگر این دستگاه ها جدول زن است. همچنین با هدف تولید اتوماتیک انواع بلوک سیمانی در حجم بالا بکارگرفته می شود.

انواع بلوک زن بر حسب مکانیزم کارکرد به چهار مدل کلی دستگاه های بلوک زنی تمام اتوماتیک، هیدرولیک دستی، هیدرولیک سیلور دار و بلوک زنی های متحرک دستی و برقی طبقه بندی می شوند.

البته در یک دسته بندی دیگر، این دستگاه ها را می توانیم به مدل های بلوک زن تخم گذار، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک یا ثابت دسته بندی کنیم. امروزه یکی از مدل های پرطرفدار از بلوک زن های شش تایی هستند. از این رو برای پروژه های عمرانی بزرگ قابلیت کاربردی متعددی دارند.

دستگاه بلوک زنی شش تایی همانطور که از اسم آن مشخص است. در هر مرحله تولیدی به طور همزمان شش عدد بلوک سیمانی را تولید می کند. به همین علت نیز استفاده از آن صرفه جویی زیادی در وقت دارد. همچنین  هزینه ها را به همراه خواهد داشت.

۴ مورد دیگر از مهمترین کابردهای دستگاه بلوک زنی شش تایی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • داشتن ابعاد دقیق و استاندارد در تولید بلوک
  • قابلیت تولید بلوک های سیمانی در تیراژ بسیار زیاد
  • یکنواختی و کف صاف بلوک های تولیدی
  • کاهش نیاز به نیروی کار انسانی با بکارگیری این نوع دستگاه بلوک زنی

4 کاربرد دستگاه بلوک شش تایی

قیمت روز دستگاه بلوک زنی درب کارخانه

قیمت دستگاه بلوک زنی متناسب با فاکتورهای کیفی همواره با تغییراتی همراه است. نوع دستگاه، حجم تولیدات آن در ساعت، میزان برق مصرفی، ثابت یا متحرک بودن آن و برند شرکت تولیدی از عوامل مهمی هستند. بنابراین در تعیین قیمت آنها تاثیر مستقیم دارند.

در بازار داخلی شاهد عرضه انواع بلوک زنی با برندهای ایرانی و برخی مدل های وارداتی هستیم. این امر نوسان و عدم ثبات قیمت ها را سبب شده که چالش هایی را برای خریداران عمده به همراه داشته است.

اگر قصد خرید مستقیم این محصولات از کارخانه دستگاه بلوک زنی را دارید. ارتباط با نمایندگان فروشنده دستگاه بلوک‌زنی شش‌تایی راهکار مناسبی جهت سفارش و بهره مندی از خدمات پس از فروش است. همچنین اطمینان از کیفیت دستگاه خواهد بود.

قیمت روز دستگاه بلوک زنی درب کارخانه