فروشندگان بلوک زنی تخمگذار نیمه اتوماتیک

همانطور که می دانید و شنیده اید بلوک یا همان بلوکه سازه هایی سیمانی هستند که جزو مصالح ساختمانی به کار می روند. در نتیجه در ساخت و ساز از آن استفاده می شود. امروزه علم و تکنولوژی به بشر کمک زیادی کرده است و با طرحی و ساخت وسایلی همچون بلوک زن تخمگذار نیمه اتوماتیک کار ها را راحت تر و آسان تر کرده است. این دستگاه به تهیه بلوک های سیمانی می پردازد و بلوکه تولید می کند که در ادامه بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

فروشندگان بلوک زن تخمگذار نیمه اتوماتیک

کارایی بلوک‌زنی تخمگذار نیمه اتوماتیک

همانطور که گفتیم بلوک های سیمانی امروزه جایگزین خشت ها و بلوکه های گلی شده اند و دارای استحکام و قدرت بسیار بیشتری هستند و در ساخت انواع دیوار ها و سازه ها استفاده می شود و اصلی ترین مواد تشکیل دهنده شان سیمان است.

برای تهیه بلوک های سیمانی از دستگاه بلوک زن استفاده می کنیم که کار را بسیار راحت می کند و در هر ساعت تعداد بلوک های زیادی تولید می کند. برای تهیه ملات بلوکه شن و ماسه نرم همراه با مقدار زیادی سیمان با آب مخلوط می شود تا به غلظت مورد نظر برسد.

دستگاه بلوک زن تخم گذار دارای سه تا جهار نوع غالب است. هر کدام برای نوعی خاص از بلوک ها کارایی دارند. این قالب ها به راحتی در دستگاه جاسازی می شود و عمل بوکه زنی انجام می شود. حرکت دستگاه نیز هم می توان به صورت دستی باشد و هم به صورت خودکار و اتوماتیک.

کارایی بلوک زن تخمگذار بسیار بالا است. به این صورت کار می کند که ابتدا ملات آماده شده از قبل در تانکر دستگاه ریخته می شود.  دستگاه در قالب دلخواه و مورد نیاز به صورت اتوماتیک ملات را می ریزد. درنهایت کار فشردن را انجام می دهد تا منسجم تر باشد.

بعد از اینکه قالب ها از سیمان پر شد. دستگاه حرکت می کند. قالب ها بالا می رود و بلوکه های سیمانی شکل نهایی خود را گرفته اند. رو زمین می مانند و باید صبر کرد تا توسط نور خشک شوند. و آماده حمل و به کار گیری می باشند.

 

کارایی بلوک زن تخمگذار نیمه اتوماتیک

قیمت بلوک‌زنی تخمگذار نیمه اتوماتیک

گفتیم با تهیه دستگاه بلوک زنی و هزینه اولیه می توان نوعی شغل برای خود ایجاد کرد. زیرا کار با این دستگاه بسیار ساده است. در هر ساعت تعداد زیادی بلوک تهیه می کند. در نتیجه می توان بسیار سود آور و درآمد زا باشد.

قیمت بلوک‌زنی تخمگذار نیمه اتوماتیک می تواند نسبت به کارایی بالایی که دارد مناسب باشد. حتی از دستگاه تمام اتوماتیک بلوک زن ارزان تر باشد. برای خرید با قیمت و کیفیت عالی می توانید به فروشگاه ها و نمایندگی های فروش معتبر در سطح شهر مراجعه کنید.

 

قیمت بلوک زن تخمگذار نیمه اتوماتیک