فروشندگان دستگاه بلوک زنی شش تایی

فروشندگان دستگاه بلوک زنی،این محصول را به مناطق مورد نیاز عرضه می کنند. همچنین قابلیت تولید بلوک را در حجم انبوه نیز دارد. دستگاه بلوک زنی شش تایی بلوک های منظمی را تولید می کند و در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. در مراکز فروش خرید دستگاه بلوک زنی به صورت اقساطی هم امکان پذیر است.

 

فروشندگان دستگاه بلوک زنی شش تایی

مشخصات این محصول

دستگاه بلوک زن دستگاهی اتوماتیک است که بلوک های زیادی در ابعاد دقیق و منظم تولید می کند. از مشخصات دستگاه بلوک زن شش تایی این است که دارای شاسی دستگاه است و بلوک های سیمانی را با متراژ بالا می تواند تولید کند و عملیات به صورت هیدرولیک انجام می شود. این دستگاه به صورت سیار است، بلوک هایی که با این دستگاه تولید می شوند سطح صافی دارند. کنترل این دستگاه آسان و سریع است و قابلیت تعویض قالب به راحتی انجام می شود. برق دستگاه به راحتی قابل تنظیم است اگر تولید بلوک با دستگاه ها اتوماتیک انجام شود اپراتور نقشی ندارد. پس از این که بلوک تولید شد روی پالت ها قرار می گیرد و پس از آن که خشک شد در انبار مخصوص نگه داری می شود.

در این دستگاه مصالح با یکدیگر مخلوط می شوند. سپس درون سینی های مخصوص قرار می گیرند. بعد از آن مواد توسط شن کش درون قالب ها ریخته می شود و فضای خالی را پر می کند. اگر فضای خالی باقی بماند با استفاده از ویبره پر می شود. بلوک هایی که تولید می شوند در ساخت دیوارهای تزئینی هم قابل استفاده است.

 

مشخصات دستگاه بلوک زنی شش تایی

خرید دستگاه بلوک زنی شش تایی ارزان

فروشندگان دستگاه بلوک زنی آن را به مناطق مورد نیاز عرضه می کنند. قیمت دستگاه بلوک زن به تعداد قالب و موتور بستگی دارد. همچنین دستگاه های بلوک زن دستی قیمت کم تری نسبت به دستگاه های بلوک زن اتوماتیک دارند برای اطلاع دقیق از قیمت این کالا می توان با سایت های فروش ارتباط برقرار کرد و قیمت روز این محصول را به دست آورد. اگر خرید دستگاه بلوک زن شش تایی ارزان به صورت عمده خریداری شود فروشنده به سود بالایی می رسد. تولید کنندگان دستگاه را در سایز های مختلفی تولید می کنند به گونه ای که در محیط های مختلف قابل استفاده هستند و هر کدام کاربرد های متفاوتی دارند.

با کیفیت ترین دستگاه بلوک زنی دستگاهی است که محصولی با کیفیت بالا را در مدت زمان مشخص تولید می کند و آن را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد، شرکت های تولید کننده این دستگاه دارای کادری متخصص و مجرب هستند و با هدف بالا بردن کیفیت محصول را تولید می کنند و به متاطق مختلفی عرضه می کنند.

 

خرید دستگاه بلوک زنی شش تایی ارزان