فروشندگان دستگاه بلوک زن اتوماتیک تبریز

فروشندگان دستگاه بلوک زن اتوماتیک تبریز در سراسر کشور این محصول کاربردی را عرضه و به فروش می رسانند. در گذشته افراد برای ساخت ساختمان های خود از سنگ ها استفاده می کردند.

به دلیل فرم دهی سخت آن ها، ساخت ساختمان برای افراد بسیار دشوار و طاقت فرسا می بود. از این رو با پیشرفت علم، صنعت و ساختمان سازی دستگاه ها وارد این عرصه شده اند. کار را برای افراد بسیار راحت کرده اند یکی از این دستگاه ها، دستگاه بلوک زن اتوماتیک می باشد.

فروشندگان دستگاه بلوک زن اتوماتیک تبریز

مشخصات انواع دستگاه اتوماتیک

همانطور که گفتیم ابتدا دستگاه بلوک زن به صورت دستی تولید شده بود. افراد با استفاده از آن در روز به تولید انواع بلوک از جنس سیمان و ماسه می پرداختند. با گذشت زمان و افزایش ساخت و ساز و همچنین میزان تقاضای بالای افراد به بلوک تولیدکنندگان به فکر ارتقا این محصول پرداختند. دستگاه بلوک زن اتوماتیک را روانه بازار صنعت کرده اند.

لذا با روی کار آمدن این دستگاه اتوماتیک سرعت تولید انواع بلوک دیواری و سقفی بسیار زیاد شد. از این رو تولیدکنندگان پاسخگو نیاز افراد به بلوک را در بازار رفع کرده اند. از این رو افراد بسیاری نیز به این شغل روی آورده و به تهیه این دستگاه پرداخته اند. لذا افراد برای خرید دستگاه بلوک زنی با تحقیقات لازم و آگاهی از مشخصات انواع دستگاه آن را خریداری و مورد استفاده قرار داده اند.

از این رو مشخصات انواع دستگاه بلوک زن اتوماتیک شامل:

  1. دارای بدنه بسیار محکم با مقاومت بالا
  2. دارای تابلو برق سه فاز برای محافظت دستگاه در مقابل نوسانات جریان برق
  3. دارای لودر و لیفتراک برای تغذیه سیمان
  4. شامل دو نوع سیستم پرسی و چکشی

از این رو انواع دستگاه های بلوک زن اتوماتیک با توجه به تعداد قالب ها دسته بندی می شوند. همچنین در بازار صنعت قیمت گذاری می شوند. امروزه به دلیل کارایی بسیار بالایی که این محصول داشته مورد استقبال بسیاری از تولیدکنندگان بلوک قرار گرفته است.

مشخصات انواع دستگاه اتوماتیک

فروش دستگاه بلوک زن اتوماتیک ثابت

در حال حاضر در کشور ما فروشندگان دستگاه بلوک زن در انواع مختلف محصول به عرضه می پردازند. تولیدکنندگان بلوک با توجه به میزان کارایی و مصرف به خرید انواع این محصول پرداخته‌اند. در واقع انواع این دستگاه شامل : دستگاه بلوک زن ثابت، دستگاه نیمه اتوماتیک و دستگاه تمام اتوماتیک تقسیم می شوند.

در کشور ما بیشترین فروش را دستگاه بلوک زن ثابت دارد. به دلیل قیمت مناسب افراد بسیاری به تهیه این محصول می پردازند. علاوه بر آن دستگاه بلوک زن ثابت بیشتر برای مکان های بلوک زنی که دارای مسافت بسیار کم می باشند کاربرد دارد. این نوع دستگاه به طور تقریبی در هر یک دقیقه ۱۶ الی ۱۷ بلوک را تولید می کند.

لذا خریداران برای خرید این نوع دستگاه و یا انواع دستگاه بلوک زن اتوماتیک می توانند به مراکز تولید آن که یکی از آن مراکز واقع در شهر تبریز بوده مراجعه کرده و این نوع دستگاه را خریداری کنند.

فروش دستگاه بلوک زن اتوماتیک ثابت