فروشگاه عرضه بلوک زنی هیدرولیک ویبره ای

بلوک‌زنی هیدرولیک ویبره ای با فشرده کردن بتن و استفاده از ویبره برای جدا شدن از قالب به آسانی مورد توجه قرار گرفته است. فروشگاه عرضه بلوک زن هیدرولیک ویبره ای سعی می‌ کند تا این دستگاه را با کیفیت بالا و به صورت چند قالبه به بازار ارائه دهد. همچنین با حذف کامل واسطه ها مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن را اعلام می کند.

 

فروشگاه عرضه بلوک زن هیدرولیک ویبره ای

ویژگی بلوک زن هیدرولیک ویبره ای

برای ساختمان سازی ها از مصالح مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. بلوک یکی از مصالح پر استفاده است. زیرا دارای وزن پایین است و با داشتن استحکام بالا در برابر زلزله مقاوم می باشد. در نتیجه به راحتی می توان از آن در شرایط مختلف استفاده کرد.

در حال حاضر تولید بلوک با کمک گرفتن از دستگاه های بلوک زن به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک با سرعت بالا صورت می پذیرد. یکی از دستگاه‌ هایی که استفاده از آن موجب افزایش سرعت کار و همچنین بالاتر بردن کیفیت بلوک های تولید می شود دستگاه بلوک زن هیدرولیک ویبره است.

این دستگاه با داشتن ویژگی‌ های منحصر به فرد به عنوان یکی از ایده آل ترین تجهیزاتی است که برای شروع کار می توان از آن استفاده کرد. در نتیجه نیازی به جک، سیلو و بالا برنده ندارد.

به طور کلی ویژگی بلوک زن هیدرولیک ویبره ای به این صورت است که:

  • سیستم هیدرولیک این دستگاه با الکترو موتور ۳ اسب بخار کار می کند.
  • دارای سه اهرم پرکن قالب، اهرم پرس و اهرم تخلیه بلوک است.
  • تمامی فعالیت های دستگاه از پر کردن قالب، حرکت دستگاه پرس بلوک و تخلیه آن با کنترل اپراتور باید صورت بگیرد.
  • تولید سمبه دستگاه با توجه به سفارش مشتری به صورت ضربه ای و یا فشاری امکان پذیر است.
  • جهت محافظت از دستگاه الکترو موتورها دارای تابلو برق سه فاز هستند.
  • قابلیت تعویض و نصب انواع قالب در کمترین زمان را دارد.

از این دستگاه جهت تولید بلوک های مناسب برای دیوار، سقف و تیغه ای استفاده می شود. به دلیل تعویض آسان و راحت قالب ها امکان تولید همه این موارد با این دستگاه فراهم آمده است.

 

ویژگی بلوک زن هیدرولیک ویبره ای

قیمت خرید بلوک‌زنی هیدرولیک ویبره ای

قیمت خرید بلوک زن هیدرولیک با توجه به نوع متریال های که در دستگاه مورد استفاده قرار گرفته اند. همچنین تعداد قالب هایی که در هر بار بر روی این دستگاه نصب شده مشخص می گردد.

در صورتی که به دنبال تهیه دستگاه با طول عمر بالا و کیفیت مناسب به همراه قیمت خرید ارزان هستید. می توانید با کارشناسان بخش فروش ما تماس گرفته و کلیه سفارشات خود را به صورت رایگان ثبت کنید.

این مجموعه با داشتن ارتباطات گسترده و مناسب با تولیدکنندگان سعی می‌ کند تا در روند خرید و فروش دستگاه کلیه واسطه‌ ها را حذف کند. درنتیجه این تجهیزات را با قیمت دست اول به مشتری نهایی برساند.

قیمت خرید بلوک زن هیدرولیک ویبره ای