مرکز فروش بلوک‌زن اتوماتیک صنعتی

عمده فعالیت ما در مرکز فروش بلوک‌زن اتوماتیک صنعتی، فروش این محصول می باشد. ما این محصول را با کیفیت بالا به بازار عرضه میکنیم. دستگاه بلوک زنی یکی از تجهیزات اساسی در ساختمان سازی میباشد. این دستگاه همانگونه که از نام آن نیز پیدا شده است، وظیفه تولید بلوک را برعهده دارد.
در انواع مدل ها و ظرفیت های گوناگون تولید می گردد. همچنین متناسب با نیاز مشتری به بازار عرضه می‌شود. دستگاه های بلوک زنی توانسته است تحولی شگرف در صنعت ساختمان سازی ایجاد نماید.

 

مرکز فروش بلوک‌زن اتوماتیک صنعتی

عوامل موثر بر قیمت دستگاه بلوک زنی

همانطور که بیان شد وظیفه اصلی دستگاه بلوک زنی بتنی تولید بلوک سیمانی می باشد. این دستگاه از اجزای مختلفی از قبیل ه موتور پمپ گیربکس و غیره تشکیل شده است.
با گسترش علم و دانش و پیشرفت تکنولوژی انواع دستگاه بلوک زنی با کارکردهای متفاوت در بازار ارائه شده است. می توان از آنها به عنوان دستگاه بلوک زن دستی تخم گذار، نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک و غیره نام برد.

دستگاه بلوک زن بتنی اتوماتیک یکی از پیشرفته بهترین دستگاههای موجود در بازار است.  باعث سهولت کار و کاهش اتلاف وقت گردیده است. از مزایای استفاده از این دستگاه می توان به تولید انواع متنوعی از بلوک و قابلیت تعویض قالب اشاره نمود.
دستگاه های بلوک زن تمام اتوماتیک از صفر تا صد کار توسط دستگاه انجام می‌گیرد.  همچنین دخالت انسانی در آن وجود ندارد.

عوامل زیادی بر قیمت دستگاه بلوک زنی تاثیرگذار است. از جنس مواد اولیه استفاده شده در تولید این محصول می‌تواند تا حد زیادی در قیمت تاثیر داشته باشد.
مثلاً استفاده از فلزات مختلف به سبب داشتن کارایی های مختلف تاثیر بسیار زیادی در این زمینه دارد.
در هنگام خرید دستگاه بلوک زنی باید دقت گردد این محصول از مکان‌های معتبر و برندهای به نام خریداری شود. لذا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل گردد. این محصول باید استانداردهای روز دنیا تولید گردد و از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده باشد.

 

عوامل موثر بر قیمت دستگاه بلوک زنی

صادرات و فروش بلوک‌زن اتوماتیک صنعتی خوزستان

مجموعه ما مفتخر است در زمینه صادرات و فروش بلوک‌زن اتوماتیک صنعتی خوزستان فعالیت نماید. این مجموعه انواع محصولات دیگر از قبیل دستگاه بلوک زن تخم گذار ۶ تایی نیمه اتوماتیک جهت، تولید بلوک با سیستم ویبره ای و قابلیت تعویض انواع بلوک های دیواری و سقفی عرضه میکند.   همچنین دستگاه بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک، جهت تولید بلوک با سیستم ویبره و با قابلیت تعویض انواع بلوک های دیواری و سقفی را عرضه می نماید.
این مجموعه محصولات خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به بازار عرضه می‌کند و علاوه بر بازارهای داخلی توانسته است در زمینه صادرات به کشورهای دیگر نیز موفق عمل نماید.

 

صادرات و فروش بلوک‌زن اتوماتیک صنعتی خوزستان