فروش بهترین دستگاه بلوک زنی صنعتی

دستگاه بلوک زنی صنعتی از جمله محصولاتي مي باشد که نه تنها در ايران بلکه در تمام دنيا کاربرد زيادي داشته و جايگاه ويژه خود را حفظ کرده است و فروش بهترین دستگاه بلوک زنی صنعتی در کشور در مدل هاي مختلف با قيمت هاي متفاوت در ايام مختلف سال انجام مي گيرد. در ادامه به ذکر چند مشخصه ي دستگاه هاي بلوکه زني صنعتي خواهيم پرداخت.

فروش بهترین دستگاه بلوک زنی صنعتی

دستگاه بلوک زنی صنعتی چه مشخصاتی دارد؟

دستگاه بلوک زنی صنعتی چه مشخصاتی دارد؟ دستگاه بلوک زنی صنعتی مانند ساير مدل هاي دستگاه بلوک زني، با استفاده از نيروي برق عمل مي کند و به دسته ي کلي دستگاه هاي دستي و اتوماتيک تقسيم مي گردد که کاربرد آن بيشتر در محل هاي ساختمان سازي، کارگاه هاي عمراني و ساخت و ساز و…مي باشد.

اين دستگاه به اين صورت عمل مي کند که پس از اختلاط مواد در درون خود، آن ها را داخل قالب هايي ريخته تا فضاهاي خالي پر شوند و سپس عمليات ويبراسيون آغاز مي گردد. اين دستگاه ها عموما داراي جک هاي يک طرف مي باشند به اين معني که فشار پرسي انجام نمي دهند و صرفا ضربه وارد مي کنند.

البته ذکر اين نکته حائز اهميت است که امروزه با پيشرفت علم و تکنولوژي، طراحان اقدام به ساخت دستگاه هاي بلوک زني با جک دو طرفه نيز کرده اند و همچنين ويبراسيون اين دستگاه ها نيز با استفاده از ويبره هاي روغني و يا ويبره هاي برقي ( بسته به مدلي که طراحي شده است ) مي باشد.

اين دستگاه نيز داراي قالب هاي مختلفي با سايز هاي متفاوت مي باشد که در انواع مختلف دستگاه هاي اتوماتيک، دستي، هيدروليکي و…مي تواند متفاوت باشد و همچنين فروش و خرید دستگاه بلوک زنی در کشور توسط شرکت هاي مختلفي انجام مي گيرد که هر کدام بسته به برندي که دارند داراي قيمت هاي مختلفي نيز مي باشند.

قیمت دستگاه بلوک زنی صنعتی در تهران

قیمت دستگاه بلوک زنی صنعتی در تهران ساخت و توليد و فروش اين دستگاه هاي صنعتي توسط کارخانه جات و شرکت هاي پخش انجام مي گيرد که داراي مدل هاي مختلفي مي باشند و به همين دليل بازه ي قيمتي آن نيز بزرگ بوده که البته در تهران در بعضي از مراکز، اين محصولات با کيفيت بالا و قيمت مناسب به فروش مي رسد.

قیمت دستگاه بلوک زنی در تهران و شهرستان ها بسته به نوع و سايزي که دارد و البته اين که توليد داخل باشد و يا محصول وارداتي باشد مي تواند داراي قيمت هاي مختلفي باشد و تولیدکنندگان این محصول در تلاش هستند تا محصولی با کیفیت و هم چنین مرغوب را به دست مشتریان برسانند تا علاوه بر جلب رضایت آنها بتوانند بازار این محصول را داغ نگه دارند.